Het is weekend, maar het is zo verdwenen….
marieke ook voor jou heel veel sterkte. hoop echt dat je je snl beter voelt.
met mij gaat het vandaag ook weer minder. gister ochtend kon ik bijna niet lopen en gister middag ging het wel. nu vanochtend kon ik weer bijna niet lopen en nog steeds niet ben strompelend naar het dag activiteiten centrum geweest. en heb toch proberen te bewegen maar mijn lichaam zegt nu zo ongeveer tot hier en niet verder. maar ik moet verder. ga morgen met mijn fysio overleggen wta ik nu het beste kan doen. en als zij zegt da tik effe een rolstoel voor lange stukken nodig heb dan ga ik er eentje lenen bij het groene kruis. mja dat zien we morgen wel weer.
Misschien is i.d.d. een rolstoel voor de grotere stukken een optie.
Ik heb nu ook een rolstoel ………je moet er ff doorheen.
In het begin kijkt iedereen je aan of vind je zielig……en dan vooral
als je zoals ik ook af en toe loopt dan snappen ze er al helemaal
niks meer van.
Maar dat hoeft ook niet als WIJ HET ZELF MAAR SNAPPEN.
Suc6 en heel heel veel sterkte
gr Joke (moderator)
ben vandaag bij de fysio geweest. ze schrok behoorlijk heeft er nog een andere therapeut bij gehaald die mij ook behandeld en ze gaan nu een brief schrijven aan mijn huisarts want er moet een ergotherapeut ingeschakelt worden. watn ze vind het toch belangrijk dat ik een rolstoel krijg inplaats van steeds te moeten lenen. en ik gas taxivervoer aanvragen. want het lopen gaat steeds slechter. maar het is nu effe afwachten. heb ook weer op aanraden van mijn fysio therapeuten naar het zieknhuis gebeld maar daar zou ik terug door worden gebeld maar dat is nog niet gebeurt zal morgen wel gebeuren. even afwachten dus.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?