lichaam op?

• Pepe

Het is weekend, maar het is zo verdwenen….

• ikke26

Ik bedoelde ook dat het spam was je Chantal :)

Deze snap ik even niet…….Het is weekend maar zo verdwenen:S

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik kan niet zien of dit spam is, ik geef even het voordeel van de twijfel… Iedereen kan op de link klikken als hij de info wil lezen of niet. Zolang het niet hier gepost of gepromoot wordt laat ik het maar even staan.

Groetjes Marieke (Beheerder)

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ook ik heb het weer niet makkelijk momenteel en herken jullie verhalen… wil jullie dus vel sterkte wensen.

Gelukkig schijnt achter iedere wolk de zon

Groetjes Marieke (Beheerder)

• chantal

marieke ook voor jou heel veel sterkte. hoop echt dat je je snl beter voelt.

met mij gaat het vandaag ook weer minder. gister ochtend kon ik bijna niet lopen en gister middag ging het wel. nu vanochtend kon ik weer bijna niet lopen en nog steeds niet ben strompelend naar het dag activiteiten centrum geweest. en heb toch proberen te bewegen maar mijn lichaam zegt nu zo ongeveer tot hier en niet verder. maar ik moet verder. ga morgen met mijn fysio overleggen wta ik nu het beste kan doen. en als zij zegt da tik effe een rolstoel voor lange stukken nodig heb dan ga ik er eentje lenen bij het groene kruis. mja dat zien we morgen wel weer.

• Joke (moderator)

Misschien is i.d.d. een rolstoel voor de grotere stukken een optie.

Ik heb nu ook een rolstoel ………je moet er ff doorheen.

In het begin kijkt iedereen je aan of vind je zielig……en dan vooral

als je zoals ik ook af en toe loopt dan snappen ze er al helemaal

niks meer van.

Maar dat hoeft ook niet als WIJ HET ZELF MAAR SNAPPEN.

Suc6 en heel heel veel sterkte

gr Joke (moderator)

• chantal

denk ook als het zo door gaat dat ik een rolstoel ga lenen want ik put mijn lichaam alleen maar meer uit. en dat wil ik ook weer niet maar wil ook neit de hele dag thuis zitten niksen

• ikke26

Hoi Chantal

Het is wel verstandig om het met je fysio te overleggen, wat je het beste kunt doen wat betreft de rolstoel, en hoe nu verder allemaal.

sterkte! Liefs ikke

• chantal

ben vandaag bij de fysio geweest. ze schrok behoorlijk heeft er nog een andere therapeut bij gehaald die mij ook behandeld en ze gaan nu een brief schrijven aan mijn huisarts want er moet een ergotherapeut ingeschakelt worden. watn ze vind het toch belangrijk dat ik een rolstoel krijg inplaats van steeds te moeten lenen. en ik gas taxivervoer aanvragen. want het lopen gaat steeds slechter. maar het is nu effe afwachten. heb ook weer op aanraden van mijn fysio therapeuten naar het zieknhuis gebeld maar daar zou ik terug door worden gebeld maar dat is nog niet gebeurt zal morgen wel gebeuren. even afwachten dus.

• ikke26

Hoi Chantal,

Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen!

Maar ik wl je wel veel sterkte wensen!

Liefs ikke