mijn woonbegeleidster heeft net gebeld ze was echt super lief en we gaan waarschijnlijk praten met mijn ouders om hun duidelijk uit te leggen wat er aan de hand is en waarom enzo. ipv dat ik het alleen doe helpt zij mij daarbij.
Je kunt beter hen ‘teleurstellen’ dan jezelf.
Goed dat je begeleidster met hen gaat praten, ik hoop dat het helpt.
Wat bij hen tussen de oren zit, kan lastig te veranderen zijn, maar elke poging is goed.
Vervelende opmerkingen blijven komen, wapen je daar tegen.
Ik hoor heel vaak: ‘O, maar jij hoeft ’s nachts toch niets te doen…'
Terwijl ik me de benen uit mijn reet loop om het iedereen naar de zin te maken.
Het is ook nog een superbenauwd in de zomer of steenkoud 's winters.
Geeft niet, doet mij al niets meer…
Hoi Chantal,
Dat is inderdaad nog even afwachten tot dat je de uitslag hebt van de scan.
Waneer start je opleiding? als ik het goed onthouden heb moet je 1 dag in de 2 weken naar school toch?
Misschien is het een mogelijkheid om te bellen met je reumatoloog, en ook aan hem je zorgen uit te spreken, misschien lukt het om de afspraak van de uitslag van de scan te vervroegen en dan is de uitslag hopelijk ook positief zodat je sneller met de humira kan starten.
Liefs ikke
mijn school start 13 september.
de scan kan niet eerder ik sta als eerste op de lijst en ze beginnen dan pas weer met die onderzoeken omdat het middel nog niet binnen is wat ingespoten moet worden omdat dat in de zomer maanden niet gemaakt word omdat er een te kort aan is
het gaat nu gelukkig iets beter want heb diclofinac gekregen en de pijn begint nu weg te trekken. vandaag een dag er echt uit geweest met de rolstoel dat was wel effe wennen maar merk dat ik nu minder moe ben en minder pijn heb.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?