lichaam op?

• christine

Hoi Chantal,

Soms helpt het, hoe gek ook, om te lezen dat iedereen van die dagen heeft. Wens je veel sterkte en ben je soms ook niet extra moe van die tramadol? zelf werd ik daar vreselijk duf van en wazig, en sleepte me de dag door. Er zit nl een soort van morfine in.

Verder hoop ik dat je toch kan starten met je opleiding.

gr.christine

• chantal

ja het helpt ook om te lezen dat andere het ook hebben zo voel ik me er niet alleen instaan.

het zou best kunnen dat ik door de tramadol extra moe ben maar zo voelt het niet.

• Joke (moderator)

Je wordt zeker extra moe van tramadol dat is echt een rot medicijn.

De werking is niet echt geweldig zijn veel betere pijnstillers en je

wordt er i.d.d. super moe van en het is nog verslavend ook

Zou maar goed afwegen of het helpt tegen de pijn anders snel

stoppen want toen ik het slikte slaapte ik echt waar ik zat

Als er niet iemand tegen me sprak lag ik te pitten was net

een zombie …..weg ermee wat mij betreft.

gr Joke (moderator)

• chantal

ik probeer sowieso zo min mogelijk tramadol te slikken. want hou niet zo van medicijnen en vooral geen medicijnen waar je aan verslaaft kunt raken.

• Joke (moderator)

Je moet alles natuurlijk zelf weten ……maar wilde je

alleen waarschuwen.

STERKTE

gr Joke (moderator)

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

zelf aardig verslaafd maar ik vind het een topmedicijn. Kan niet zonder, slik tussen de 150mg en 300mg per dag maar ik zou niet zonder willen.

Groetjes Marieke

• chantal

dank jullie wel voor jullie reacite

joke je mag me altijd waarschuwen daar hoef je geen sorry voor te zeggen.

• tecko

Hallo Chantal.

Jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar. Heb hier een week of wat geleden ook over geschreven. Het enige verschil is dat ik niet echt erg veel pijn heb maar het uitgeput zijn herken ik maar al te goed.

Inmiddels heeft een gesprek met 1 van onze lotgenoten me weer een beetje de goede ricting in geduwt. De uitputting is niet weg maar kan er wat beter mee om gaan. Daarbij heb ik mijn tempo drastisch aangepast wat bepaald niet gemakkelijk is maar het werkt wel. Verder is gebleken dat ik nog steeds teveel MTX kreeg en ook dat kan de vermoeidheid extra stimuleren. Ik spoot de MTX en de Humira tegelijkrtijd en dat schijnt niet te mogen. Bovendien kreeg ik van de MTX 25 mg en dat had een onderhouds dosis moeten zijn ongeveer 15 mg. Ben daar afgelopen donderdag mee begonnen dus ik moet nog afwachten wat het effect zal zijn. Verder ben ik onder begeleiding van de peut weer begonnen met fysiofitnes en ik moet je eerlijk zeggen dat ik de hele weg naar huis heb zitten janken van pure frustratie. Ik ben niet meer instaat om meer dan 500 meter te lopen in meer dan 10 minuten en dat was een behoorlijke tegenslag. Ik dacht dat ik het goed had gedaan maar kreeg van de peut ook nog op mijn donder dat ik te gek van start was gegaan. Ik mag per sessie niet langer dan 3 minuten lopen en moet daarna verplicht 2 minuten pauze inlassen.

Ik moet zeggen dat hij gelijk had want ik heb het de volgende dag gierend moeten bezuren met vrij veel pijn.

Met andere woorden luister naar wat je lichaam je nu even aan het vertellen is hoe moeilijk of dat ook is.

Ik weet dat dat moeilijk is want zelfs nu zit ik me te beheersen om niet te gaan snotteren.

Ik hoop voor je dat je de Humira kunt gaan krijgen en dat het op den duur effect zal gaan hebben maar heb geduld.

Moet je horen wie het zegt. :-))))) Juffertje ongeduld herself.

Heel veel sterkte en nee zeuren doe je zeker niet.

groetjes Marja

• chantal

dank je wel voor je reactie.

mijn lichaam zegt vandaag ik wil helemaal niks meer heb tot 11 uur in bed gelegen gewoon weg omdat het me niet lukte om op te staan en ik amper op mijjn benen kan staan. ik zit nu effe in een hele fijne stoel maar het stukje van de stoel naar de keuken lopen is al te veel. dan zak ik al door mijn benen heen. wil me groot houden maar zo nu en dan biggelt er toch een traan naar beneden. heb weer veel pijn het dan koud en dan weer warm, ben dood moe het liefst wil ik slapen.

• Leny

Hallo Jopie,

Graag wil ik jou en alle andere forumleden attenderen op een nieuwere behandelmethode nl. Quantum Touch.

Je zou hier eens kunnen kijken www.giftofnature.nl

groetjes,

Leny