Lieve Chantal,
Wat heb ik het met je te doen…..!!!
Wilde even laten weten dat ik aan je denk.
HEEL HEEL VEEL STERKTE
gr Joke (moderator)
Hoi Chantal,
Allereerst ben je zeker geen zeur, ik vind het heel knap dat je je verhaal blijft doen want ook psychisch vergt reuma veel van je. Je hebt een uitlaat klep nodig en die zijn wij hier graag! Het is helemaal niet raar dat je naar een rolstoel verlangt! Reuma hebben vergt zo veel van je lichaam, dat je kapot kunt zijn van het niets doen! Als jouw lichaam aangeeft dat het hulp nodig heeft, van bijvoorbeeld een rolstoel, zou ik daar naar luisteren. Ik herken veel van jou verhaal. Ook ik heb heel veel moeite met het vinden van de juiste medicijnen. Humira en enbrel kan ik niet meer gebruiken omdat mijn lichaam daar niet tegen kan. Maar ik heb het eigenlijk wel nodig. Ik snap dat je opgeknapt wilt zijn voor je nieuwe opleiding, is het een lichaamsenergieke opleiding? Wat ik je aan kan raden, dat heb ik gedaan toen ik naar de uni ging, ga praten. Ga praten met je maar kan dat zo veel mogelijk mensen van jou situatie afweten. Je hoeft het, op een goede opleiding, gelukkig niet in je eentje te doen. En het is voor je zelf ook een last die van je af valt als je, als je niet goed voelt, toe kunt geven en naar je lichaam kunt luisteren, inplaats van op je tenen te moeten lopen omdat niemand iets weet.
Ik hoop echt dat je er iets aan hebt.
Mocht je je hart willen luchten, wij zijn er altijd voor je!
Groet
Sabine
dank je wel sabine
ik ga niet zo'n hele zware lichamelijk opleiding doen. ga namelijk een basisopleiding fotografie doen. deze is drie maanden en in die drie maanden kan ik kijken of ik de echte fotegraafopleiding aan kan zo niet is het nog niet erg. sowieso ook omdat ik psychische problemen heb moet ik het wel allemaal aan kunnen. aangezien ik van stress in een psychose kan raken en daar kan pijn een grote boosdoener in zijn. en daarbij bij de basisopleiding hoef ik maar een keer in de 2 weken naar school dus dat valt wel mee.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?