Ik heb vandaag eindelijk de beschikking gekregen. Tot woede en verbazing krijg ik dus niks, nop, nada, nul!
Ik begrijp er niets van. Er staat in de brief dat ik niet aan de voorwaarden. Dus ik direkt gaan bellen, maar door de drukte werd mijn naam en nummer genoteerd en wordt ik volgende week wel een keer terug gebeld *&*^^%$#
Meerdere keren heb ik de test ingevuld en altijd komt eruit dat ik de volledige € 500 zou krijgen. Nu kun je er geen rechten aan ontleden, maar als ik met mijn RA (al 46 jaar lang), zware medicijnen, fysio + trippel- en rolstoel thuis nog niet in aanmerking kom weet ik het ook niet meer. Ik val onder de zware medicijngroep (Enbrel). Deze spuit ik iedere week en ik ben bang dat daar het knelpunt zit. Dus niet dagelijkse dosering. Toch kreeg ik wel vergoeding voor het eigen risico!
Dat wordt dus bezwaar aantekenen en het vervelende is de bewijslast aanvoeren. Dat heb ik al met de aanvraag gedaan en nu kan ik dus weer opnieuw het hele circus doen. En er verandert dus niks met de bewijslast. Ik weet ook niet aan welke voorwaarde ik niet voldoe en hoop dit telefonisch uitgelegd te krijgen waar het knelpunt zit. Ik baal hier zo vreselijk van. Het voelt alsof mijn reuma niet erkent wordt.
Mijn man heeft een frozen shoulder gehad en kreeg tot onze verbazing (zonder dat hij een aanvraag in moest dienen) een beschikking dat hij geld kreeg van de Wtcg en ik moet er bij wijze van voor op de knieeen vallen.
Wie heeft ook zo'n slechte ervaring met het Wtcg? En wat kan ik het beste in het bezwaarschrift zetten, want de bewijslast daar verander ik natuurlijk niks aan? Ben bang dat het op niks uitdraait. Onterecht!!!
Groetjes Miranda