Compensatie voor eigen risico heb ik wel gewoon gehad. Het wtcg-geld moest ik helaas zelf aanvragen. Als ik inlog bij het CAK heb ik niet eens een klantdossier?? Dat rijm ik dus helemaal niet, maar volgens het CAK staan deze regelingen los van elkaar. Dus voor het eigen risico ben ik wel bij hun bekend maar voor de wtcg niet?? Vreemde gang van zaken vind ik het.
Ik hoop Diana, dat het voor jou goed afloopt. Zelf gebruik ik Enbrel en nog veel meer medicatie en het hele jaar door fysio, dus alleen daar al voor moet ik in aanmerking komen. Je moet wel zelf bewijzen aanvoeren, ook al zoiets idioots………
Alles gaat rechtstreeks via de zorgverzekering en die wil niet meewerken.:X
Mijn man is kerngezond en heeft toevallig anderhalf jaar geleden een frozen shoulder gehad en kreeg al snel bericht van het CAK en heeft het geld ook al gestord gekregen.
Het is ook dat het een nieuwe regeling is met duidelijk opstartproblemen. Dat zagen we in het verleden ook al met de eigen risico compensatie. Zelfs dat loopt dus nog steeds niet goed.
Hoe moeilijk kan het zijn in deze tijd van computers? Naar mijn idee wordt de communicatie alleen maar ingewikkelder en met al die regeltjes en de uitzonderingen daar weer op, wordt het een puinhoop……………
Mir@nd@