bericht CAK

• christine

hoi sandra,

ook al slik je medicijnen die meetellen dan moet je die wel 180 dagdelen geslikt hebben, en ook alleen in 2009. Voor het aantal fysiobehandelingen bv geldt ook een aantal.

en je kan bezwaar maken bij het CAK.

• sandrab

hoi christine,

maar die 300 euro is toch wat anders dan compensatie eigen bijdrage, want daar ben ik al jaren mee bezig om dat te krijgen. maar wekelijks methotrexaat gebruiken valt daar nog steeds niet onder

De Wtcg is een tegemoetkoming van de extra kosten als chronisch zieke.

gr. sandra

• richard

Ik snap er niks meer van

ik gebruik behoorlijk wat medicatie en ook enbrel

maar krijg niks

nee enbrel krijg je pas van 180 dosis per jaar maar ja die krijg je maar 1 keer per week

daarnaast gebruik in meloxicam pantoprazol zaldiar tramadol en carbamazepine

heb een eigen rolstoel omdat we die anders in moesten leveren bij een verhuizing hebben we hem zelf gekocht

we hebben geen hulp in huis omdat echtgenote het zelf doet naast haar fulltime baan(ze is ook flink medicatie gebruiker)

in ben 80-100% afgekeurd

heb een invalidenkaart en plaats

krijg geen aanpassing in huis omdat ik maar in een seniorenwoning moet gaan zitten, maar we willen nog kinderen dus dat gaat niet passen, dus ja ik snap het niet

waarom krijg ik niks??

ik ben in jan mijn eigen bijdrage al kwijt en mijn echtgenote ook.

• Pepe

Jesus man, veel sterkte…

Idee om eens met MEE te gaan praten?

• mirian vennix

Geacht c.a.k.

Mijn partner en ik willen graag 2 uur hulp in de week bij de huishouding en komen hiervoor in aanmerking.

Mijn vraag is het volgende hoeveel is de eigen bijdrage. Wij hebben een verzamel inkomen van E. 24120

• Paul (moderator)

Mirian,

Zo kun je het CAK bereiken: http://www.hetcak.nl/smartsite.dws?id=HETCAK_CONTACT

Ik denk niet dat ze op dit prikbord meelezen…

Paul (moderator)

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

En hier kun je het berekenen.

Groetjes Marieke (beheerder)