bericht CAK

• Kees

Dag Anske,

Belachelijk vind ik het dat ze bij het CAK alleen kijken naar de termijn van gebruik van medicijnen.

25 mg MTX eens per week geeft meer effect tegen RA dan elke dag een vaas vol brandnetels.

Eens per 2 maanden remicade kan beter aanslaan dan een vrachtwagen vol paracetamol.

Naar effectiviteit wordt dus niet gekeken. Dat zou zeker moeten als het om chronische ziekten gaat.

Dus, niets toegezegd, Bellen of schrijven naar het CAK!!

Kees

• Anske

Dag Kees,

Ik ben blij dat ik maar om de 8 weken 200 mg. Remicade krijg. Dit is in het verleden veel meer geweest ( tot 2006) en ga heus niet vragen om meer mg. Remicade te krijgen i.v.m. een evt.uitkering. Een aantal jaren geleden een maagperformatie gehad door het gebruik van medicatie en ben nu blij dat ik nog “aanwezig” ben.

Na 34 jaar ervaringen met RA ben ik voor het CAK dus niet chronisch ziek en ben 2 jaar bezig geweest met vragen bij diverse instanties.

Degene die de FGK lijst heeft gemaakt weet niet wat het is om een chronische ziekte te hebben.

groetjes Anske

• Pepe

Precies…

• Pepe

Wie had dat gedacht…. €300,-!

Al is het maar één keer, toch een beetje gerechtigheid.

CAK, bedankt…!

• anniek

vandaag brief CAK gehad: ook mooi 500 euro rijker eind december.

toch mooi meegenomen bij alle ellende.

hoop dat jullie allemaal positief bericht krijgen.

groetjes, anniek

• christine

Hoi allemaal,

En wederom een gelukkige die van het cak geld krijgt. Levert toch mooi 500 euro op als je chronisch ziek bent (haha).

Beetje dubbel gevoel dat wel.

• miranda1963

Nog steeds geen bericht!

Zijn er meer mensen die nog wachten op bericht van het CAK?

Je kunt het ook checken op de site van het CAK met je DigiD. Helaas heb ik die anderhalf jaar niet gebruikt en is het verlopen. Dus een nieuwe aangevraagd, maar dat duurt dan weer 5 dagen voordat je de code hebt. Die wordt namelijk per post verzonden. Dus voor mij valt er nog niks te checken. Wel van mijn man………. die kreeg € 300, waar we helemaal niet op gerekend hadden. Dus een mooie meevaller.

Groetjes Mir@nd@

• christine

hoi Miranda,

je kan het wel checken op de site van WTCG en dan link je door naar test.

dan zie je wat je mogelijk kan krijgen en ik hoorde van andere die ook pas gisteren de beslissing hebben ontvangen.

• sandrab

Ik heb ook de brief van het CAK gekregen, dat ik recht had op 300 euro.

de test gaf 500 euro aan, wat moet ik nu doen?

Iemand hier ervaring mee?

gr. sandra

• Pepe

Contact opnemen met CAK…?