bericht CAK

• aletta

Ik heb vandaag de tweede beschikking van het CAK gekregen en omdat ik aan maar liefst 8 punten op de lijst voldoe krijg ik het hoge bedrag van 500 euro :) Dat is nog eens een lekkere opsteker met dat rotweer van vandaag. Wordt eind december uitgekeerd dus ik heb een leuke kerst dit jaar :)

• Jopie1982

Kijk dat zijn altijd super mooie berichten, daar kun je in elk geval door alle ellende heen en keer vrolijk van worden.

Hihihi en nu vast gaan genieten wat voor een leuke dingen je er allemaal van kunt gaan komen!!

• 0

welke lijst is dat dan aletta?

• Pepe

En hoe kom je daarop…?

Voorlopig krijg ik niks.

Maar ja, ik werk, dus ik mag niet klagen.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik werk ook maar ik zou hem toch graag ontvangen… volgens mij zou ik wel wat moeten krijgen maar ook ik heb nog geen brief gehad.

Groetjes Marieke

• Yvonne

Pepe, of je nu werkt of niet,

als je bepaalde medicijnen gebruikt, krijg je een vergoeding.

Die lijst kun je vinden met googelen op “ cer 2009 -referentiebestand o.b.v. eigen risicoverevening fkg-model 2009”

Ik heb ook geen beschikking gekregen, maar na een 100-tal telefoontjes naar CAK wisten ze me nog niets te vertellen.

Uit die lijst, die ik na heel veel googelen tevoorschijn heb getoverd, blijkt dat ik wel degelijk een vergoeding krijg, ondanks dat ik werk.

In die lijst staat ook de MTX. Ik heb een aanvraag formulier via de site van CAK ingevuld en opgestuurd.

Succes

• miranda1963

Heb nog geen bericht gehad, maar ik lees overal dat het in November wordt uitgekeerd en dus niet December.

• angelique1

ik heb hem ook ontvangen en er staat op eind december keren ze het uit

hier word ik nou is vrolijk van eindelijk:)

• Joke (moderator)

Ook ik heb de brief van de week ontvangen en bij mij staat

er ook duidelijk in eind december heerlijk toch zomaar in deze

dure maand 500 euro extra.

En in november ontvang je ook geld Miranda maar dat is 350

euro bij mij.

Je zou bijna blij worden dat je chronisch ziek bent….!!!

Liefs Joke (moderator)

• aletta

Wat is dat in november dan?

Ik heb wel al 350 euro van het UWV gehad omdat ik (Gedeeltelijk) ben afgekeurd. En de teruggaaf van het eigen risico krijg ik ook. En dan nu nog die 500 euro.

Overigens weegt dat nog steeds niet op tegen de kosten die ik maak, maar goed het is wel fijn dat je het krijgt.

Maar die 350 in november kan ik dus even niet plaatsen?