Zucht nog 2 weken gips & lastig werk!!

• Jopie1982

Ben idd de hele ochtend al aan het proberen de gipspoli aan de telefoon te krijgen, helaas pakken ze niet op wegens grote drukte…en t is niet eens wintersport ;-) Maar goed ik blijf proberen.

Maar ik hoop toch zo dat ik snel van dit gedoe af ben, mijn schouders en polsen gaan dit niet lang meer volhouden en mijn gezonde been ook niet….

• ikke26

Ja blijven bellen hoor!!!

Kan me heel goed voorstellen dat je hoopt dat je snel van dit alles af bent!!

voor je schouders en polsen is het natuurlijk ook niet goed om met krukken te moeten lopen:(

Sterkte! en hou vol hoor!

• Jopie1982

T is gelukt……ik kan morgen terugkomen.

Toen ze mijn verhaal zo hoorden hadden ze ook zo iets van dit is niet normaal. Ze vroeg gelijk, bij welke chirurg ben je onder controle dan,….maar ik ben bij helemaal niemand onder controle…..ik ben bij de SEH geweest toen heeft er een arts naar gekeken en me gelijk in het gips gezet, daarna niets meer.

Toen werd het stil……zouden ze nou gewoon zijn vergeten om een afspraak bij een arts te maken ?

Pas heeft er nog wel 1 even naar bekeken en mijn verhaal gehoord, maar verder geen afspraak bij hem….mmm….krijg toch wat buikpijn hier van. En ben super blij dat ik gebeld heb.

• ikke26

Heel goed dat je nog gebeld hebt en dat je vandaag nog terecht kunt!!

Het is wel een beetje vreemd van die controle en dat het toen stil werd aan de andere kant van de telefoon.

Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis, laat je horen hoe het gegaan is?

Liefs ikke

• Jopie1982

Nou stond vanmorgen letterlijk en figuurlijk met mijn bek vol tanden.

Ik het hele verhaal verteld en dat ik aan de binnenkant zo vreselijk veel pijn had, verteld die vrouw dood leuk dat dat kwam door het botje wat verkeerd stond, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA welk botje, hoezo verkeerd, ik wist dat dus helemaal niet.

Was echt wel ff pissig. Daarom had ik ook zoveel pijn, ja vind je het gek.

Heb nu tape gekregen omdat ik MOET gaan lopen (ja hoe….met zoveel pijn??) want mijn banden zijn nog veel te slap en onstabiel, dat had al lang veel beter moeten zijn.

Anders gaan ze opereren….

Wat een ochtend zeg, k denk dat ik zo naar bed ga…ben ff op.

• chantal

balen zeg. kan me voorstellen dat je heel boos bent.

hoop dat het snel beter word

hele dikke viruele knuffel

liefs chantal

• roosje

in welk ziekenhuis ben jij ik ben door zoiets voor goed in een rolstoel beland ik wil je niet bang maken

maar ga naar ander ziekenhuis.

roosje

• Jopie1982

Ow dat klinkt helemaal beroerd. Was jij ook bij een ziekenhuis op de Veluwe?

Nou ik merk echt wel dat dit een rot geintje is, ik heb gewoon serieus ECHT veel pijn. En ik doe echt dappere pogingen om te lopen maar dat gaat echt niet.

Zelf op die voet staan met krukken gaat gewoon niet.

Ik was al aan het twijfelen om naar een ander ziekenhuis te gaan maar nu helemaal.

Roosje weet jij welke behandeling wel goed voor jou zou zijn geweest zodat je niet in de rolstoel terecht zou komen?

En nog een algemene vraag, weet iemand of deze plek nu ook makkelijker reuma kan krijgen? Ik had hier nooit last van bij mijn enkel, maar zou het kunnen doordat het nu een zwakke plek is?

• Joke (moderator)

Lieve Jopie,

Ik wil je eerst een dikke kus geven.

Maar heb een vraagje heb je wel stevige schoenen aan

dit helpt echt een stuk je voet kan dan geen kant op

En begin met binnenshuis lopen en daarna een blokje om

zitten is echt helemaal niet goed ook niet voor je reuma

blijf in beweging hoe moeilijk het ook is.

En een gescheurde enkel is vervelend ik kan er over mee

praten heb dit jaren geleden rechts ook gehad (nu is het links)

en ook ik had een vreselijke pijnlijke enkel en ook heel dik zat

er ook helemaal doorheen maar ze hadden gelijk ben toch op

hun advies met veel pijnstilling gaan lopen en het is i.d.d. beter

geworden al blijft het natuurlijk altijd een zwakke plek.

Opereren zal ik zeker niet doen daar wordt het vaak alleen maar

slechter van.

Nou meis heel veel sterkte….!!!

Dikke kus

• Jopie1982

Zucht, nu vermoeden ze ook nog trombose.

Gaat lekker…gaat nog wel 4 weken duren.