Zucht nog 2 weken gips & lastig werk!!

• chantal

bah wat balen voor je dat je weer in het gips moet.

wil je heel veel succes en sterkte wensen.

en wat de twee dames voor mij al zeiden je moet lekker thuis zitten met een kan thee en koekjes en chocolatjes.

hele dikke virtuele knuffel

liefs chantal

• Joke (moderator)

Oooooo oooo oooo wat een tegenvaller lieverd.

Nou gewoon lekker thuis blijven zitten hoor en niet

werken ben jij gek laat je maar verwennen je verdiend het.

Dikke knuffel van mij

liefs Joke (moderator)

• Jopie1982

Tnx. voor jullie lieve berichtjes, begon spontaan weer te huilen. Zit er echt even helemaal doorheen.

Ben zo onwijs aan het balen. Ik weet ook wel dat het allemaal weer goed komt en dat dit maar tijdelijk is.

Maar zou nu ook dolgraag naar mijn eigen huis willen enz.

Verder begint het WK turnen (waar ik echt helemaal gek van ben) 16 oktober en voor het eerst in jaren is het in Nederland

en dat is echt zo gaaf….maar of ik daar nu nog heen kan……! Zucht.

Nou ja, braaf pootje omhoog en de dag door zien te komen.

En werk…..ja even geen werk. Heb net maar opgebeld dat het gewoon echt niet gaat. Had er serieus nachtmerries over en dat is toch ook niet gezond.

• ikke26

Goed zo dat je naar je werk hebt gebeld, dat je nog niet kan komen!

Het is inderdaad niet goed voor je als je daar nachtmerrries over gaat krijgen.

Ik hoop dat je wat betreft je werk weer wat rust hebt nu, en dat de nachtmerries nu verdwijnen..

Ik snap heel goed dat je baalt, en dat je weer wilt dat het allemaal wat normaler is, en dat heeft echt tijd nodig en dat is frustrerend, maar ook voor jou schijnt achter de wolken de zon jopie:)!

wat betreft het turnen, dat lijkt me super gaaf en ook heel mooi!!

Het duurt nog even voor dat het de 16e is, dus hopelijk gaat het dan een heel stuk beter met je, en kun je er toch een keer gaan kijken!

Hou je taai!

Liefs ikke

• Pepe

Gewoon gaan, afleiding is goed.

Als het niet gaat, kun je altijd nog weer naar huis.

Laat je neus ook even zien op het werk en praat erover,

dat is veel beter voor je stress en komt beter over dan een telefoontje.

Beterschap en sterkte. (en veel plezier bij het turnen)

• Jopie1982

Zit ik dan, midden in de nacht, met veel pijn (van de reuma, mijn enkel gaat).

Gips dat los laat (heb het nu maar helemaal vast getaped, heb even geen zin om terug te gaan naar het ziekenhuis) en me zorgen maken over mijn werk. Heb net maar besloten dat ik morgen niet ga (is een belangrijke dag i.v.m. trainingen enz. ) van alle zorgen en nadenken kan ik nu gewoon niet slapen.

Nu even tijd voor mezelf, moet even tot rust komen, minder pijn krijgen en dan weer aan het werk.

• Pepe

Welkom bij de club…

Ik ben vandaag (lees: vannacht…) vrij en ging al extra laat naar bed (avondslaap overgeslagen, dus hondsmoe…)

en nu alweer eruit. Ik ben blij dat mijn collega mij uit bed belde, want alles doet zeer.

Het goede nieuws is dat we straks een weekje naar Marsa Alam in Egypte gaan. (cadeautje gekregen…)

-Dit om alle ellende even te vergeten en omdat er werkgevers zijn die menen, ondanks dat je elke nacht werkt en alle pijn, je uit te moeten knijpen-

Ik zie enorm op tegen het vliegen, want dan moet ik stil zitten…

Maar ja, als ik er eenmaal ben, wordt de pijn (als het goed is…) een stuk minder.

De vorige keer zijn we met een vrachtwagenbus door de woestijn gereden, maar later geen centje pijn gehad!

De vraag is alleen of ik daar een beetje kan liggen… We zien wel.

Tot over een week…zo rond 8 oktober. (konden jullie maar mee…)

Off-topic:

Mocht je je vervelen, kijk dan even op de website van mijn dochter:

http://www.ceremonara.nl/ (supermooie website…)

(en stem stiekem even op http://www.weddingplannervanhetjaar.nl/stem-nu, ze kan nog wat procentjes gebruiken…)

***Please, Marieke en vrienden… laat het even een maandje staan.*** ;)

Bij voorbaat dank….xxx

Sterkte met de pijn…

• Marieke (Beheerder)

Hoi Pepe

ik klik hoor ;-) zet je berichtje vooral ook op het prikbord van fibromyalgie.startpagina.nl …. Dat forum kent nu bijna alleen berichten van mij.

groetjes Marieke

• Jopie1982

Zit er echt even helemaal doorheen.

Kan echt wel janken. Ik moest mijn enkel gaan belasten en erop gaan lopen (met krukken en nog niet te veel steunen) zodat de doorbloeding beter op gang zou komen en het vocht ook meer zou afnemen.

Tuurlijk, ikke aan het oefenen maar het lijkt wel bij elke stap die ik zet dat ik mijn enkel verdraai, doet zo'n ongelovelijke pijn. En qua pijn kan ik echt wel wat hebben hoor maar dit is niet normaal meer.

Lig er elke keer wakker van en word ook nog eens shaggie terwijl ik dat normaal ook helemaal niet ben, :-S

• ikke26

Ik ben natuurlijk geen dokter…… Maar dat lijkt me toch niet goed…….

Misschien kun je even contact opnemen met het ziekenhuis?

Sterkte!!

Liefs ikke