Zucht nog 2 weken gips & lastig werk!!

• Joke (moderator)

Hey Jopie,

Hoe is het nou met je………???

Gaat het al wat beter ik hoop het wel.

Ik moet woensdag terug met m'n pootje…hoop

dat het eraf mag.

Heb nu veel last op het moment van m'n polsen

en schouders komt door die stomme krukken kan

ze wel door het raam smijten.

En ja…………dan duren de n88 lang hoor dus ben

ik maar wat aan het surfen op internet.

Nou meis heel veel sterkte

liefs Joke (moderator)

• Jopie1982

Joke, ik herken het helemaal. Heb ontzettend last van mijn polsen en

mijn schouders, dat zijn sowieso ook zwakke plekken. Maar ook het been weer ik nu steeds op moet hinkelen vind het

ook niet leuk meer.

Ik hoop over ander halve week uit het gips te mogen en daarna tape.

Nu nog steeds veel pijn, zodra ik mijn voet even naar beneden hou zijn mijn tenen gelijk dik en blauw. Als ik mijn voet dan weer netjes omhoog heb dan gaat het wel weer.

Maar de hele tijd zo binnen zitten en min of meer afhankelijk van anderen zijn….zucht…..ben der wel klaar mee.

Laat je weten wat ze van jou hebben gezegd?

Ben erg benieuwd.

• Jopie1982

Nou t gaat super.

Zit nu ook nog met twee overbelaste schouders van het lopen met de krukken. En nog steeds een onwijs zere enkel waar ik me ook steeds meer zorgen over begin te maken….

• ikke26

Wat ontzettend rot voor je dat je dat er nu ook weer bij hebt..

Heel veel sterkte!!

Liefs ikke

• Jopie1982

Dank je dat is lief.

Morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis, ik had dan een beetje moeten kunnen lopen evt. ook

met 1 kruk maar dat gaat dus echt niet. Te veel pijn en mijn schouders willen ook nog steeds niet mee werken.

Nou hopelijk word ik morgen van mijn gips verlost.

• ikke26

Als je zoveel last hebt van je schouders dan valt het zeker niet mee om op krukken te lopen.

Heel veel sterkte voor morgen in het ziekenhuis, en ik duim met je mee dat je van het gips verlost word!

Liefs ikke

• Joke (moderator)

Was benieuwd of je al in het zhuis geweest was

Kijk straks nog wel een keer ik zal voor je duimen.

liefs Joke (moderator)

• Jopie1982

Idd in het ziekenhuis geweest, heb weer opnieuw voor twee weken gips gekregen.

Vorige week woensdag toen trok ik mijn voet terug en kreeg ineens zo onwijs veel pijn t leek net of er iets

knapte of zo, aan de binnenkant van mijn enkel. Maar die deed eigenlijk eerst niet zoveel pijn.

Arts er bij…..blijkt dat mijn banden daar wéér gescheurd zijn.

Mijn enkel zag er niet uit, dik, blauw, zwart, en ze probeerden wat te bewegen en dat deed vreselijk veel pijn.

Ben nu de hele avond al aan het huilen, zit er zo doorheen……!

K moet weer aan het werk maar durf daar gewoon de trap niet op en traplopen kan ik nog niet!!! Heb der gewoon nachtmerries van.

• Marieke (Beheerder)

Eh hoezo moet jij weer aan het werk… Jij moet lekker thuis zitten met een pot thee, koekjes, chocolade en ntuurlijk dit forum om ej een hart onder de riem te steken!

Groetjes Marieke (beheerder)

• ikke26

Helemaal met Marieke eens!!

Wat niet kan, kan niet……. Doe rustig aan meis!

Liefs ikke