http://www.uwv.nl/overuwv/algemeen/webforms/meldpuntfraude.aspx
Voor fraudemeldingen bij UWV
Ik ben er sinds een paar weken achter dat het allemaal nog veel erger kan.
Mijn stiefmoeder heeft in 2004 een pgb aangevraagd voor haar zoontjes en heeft mij aangegeven als zorgverlener, nu in 2010 krijg ik een belastingaanslag waar je naar van wordt over al die jaren en ik heb nooit geweten wat er speelde.
Heb nooit een cent ontvangen voor deze zorg en ik heb alleen 1x in de 2 weken een weekend op haar oudste zoon gepast, ik doe dit gewoon voor mijn familie daar vraag je toch niets voor en nu hierachter gekomen te zijn voel ik me behoorlijk in mijn rug gestoken.
Het allerergste vind ik dat ik alle instanties heb afgebeld en ze me nergens willen helpen, er moeten toch ergens stukken zijn, nee hoor mevrouw dit vragen wij alleen op bij intensieve controles. Nu zeg ik je 6 jaar lang komen ze hier mee weg en ik kan nergens hulp krijgen want ik ben een 3de partij!!!! Werkelijk belachelijk want de politie wil mijn aangifte niet aannemen zonder bewijsstukken die ik dan weer niet krijg omdat ze hun privacy moeten beschermen.
Groeten Karin
Tijd voor een advocaat…
Politie is verplicht je aangifte op te nemen, gewoon naar een ander bureau gaan, net zo lang tot er iemand iets doet.
Beslag laten leggen op je bewijsstukken.
Uitstel vragen of een nieuwe aangifte doen bij de belastingdienst.
Je moet actie opndernemen, anders doen anderen dit voor je…..
Succes en sterkte.
Heel vervelend. Hopenlijk heb je lange adem.
Er zal ws sprake zijn van valsheid in geschrifte want de zorgverlener dient altijd te tekenen voor het aantal gewerkte uren.
Heb je bij de politie valsheid in geschrifte aangegeven? Ook al kun je het directe bewijsstuk er niet van overleggen, het feit ligt er dat de belastingdienst bij jou aanklopt en hieraan voorafgaand dient jouw handtekening onder aantal gewerkte uren te staan.
Succes,
Famke
Voor ‘Fraude met PGB-budget’ graag een nieuwe topic aanmaken.. (moderator)
Vind de bereikbaarheid van wat je met een pgb fraude doet een doolhof,
Mijn zoon met beperk heeft een pgb gehad ,nooit heeft hij geweten dat hij de verantwoordelijke was,met mooie woorden zijn hem allemaal valse verhalen voorgespiecheld,nu zit hij met probleem ,de persoon in kwestie zou zijn financien beheren en hem helpen ,2 jaar verder zijn de schulden 6x zo erg ,pgb weg, huis kwijt ,het is schandalig ,hij moest urenstaten invullen ,maar dat kan hij niet ,de begeleidster wist dit en heeft zeer ernstig misbruik van zijn beperking gemaakt ,de fam zit mooi met de hele bups problemen ,waar kan ik hier mee verder,het is in en in triest hoe hij is opgelicht.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?