Pijn op de borst --> medicijnen?

• Jopie1982

BAH BAH BAH, sorry hoor ben er helemaal klaar mee.,

Vandaag weer terug en weer problemen met de nieuwe medicijnen, per direct stoppen.

En nu heb ik weer andere medicijnen tegen de bijwerkingen van de nieuwe medicijnen. En nu….oplossing die ik nu gekregen heb ik tijdelijk terug stappen op de oude medicijnen waar alle ellende mee begonnen is whaaaaaaaaaaaaa.

Ben der helemaal shaggie van (en het feit dat mijn auto vandaag overleden is……).

• Marieke (Beheerder)

Jeetje wat een pech heb jij!

Sterkte, ik hoop dat het snel wat beter gaat!

Groetjes Marieke

• christine

Hoi,

Dus het hele circus begint weer opnieuw? wat een pech heb je zeg.

Ik wens je dan ook sterkte en hoop dat het snel beter gaat.

dag!

christine

• Jopie1982

Wat een klote dag heb ik vandaag.

Eerst de medicijnen daarna de motor van mijn auto naar de maan die niet meer gemaakt kan

worden. Vervolgens verstap ik me zo verschrikkelijk dat mijn enkel uit de kom is en de enkelbanden aan de binnen en buitenkant

gescheurd zijn.

BAH BAH!!!!!

• ikke26

Ohhh Jeetje wat een ontzettende pech zeg!!

Kan me goed voortstellen dat je een ontzettende k#@%! dag hebt!!

Heel veel sterkte jopie!!

Liefs ikke

• Pepe

Nou, veel sterkte…komt weer goed.

• Jopie1982

K probeer ook wel positief te blijven maar zit er nu echt helemaal door heen.

K zou gaan verhuizen a.s. weekend naar mijn eigen huisje…..maar goed dat gaat nu dus ook niet meer door.

Zwaar beroerd geslapen en elke keer als ik naar de wc e.d. wil heb ik zo'n pijn dat ik bijna van mijn stokje ga……ZUCHT!!!!!!!!!!!!!

• chantal

Hoi jopie

BAh wat heb je een pech zeg. hoop echt dat je snel opknapt, en dat je enkel snel beter voelt zodat je niet zo'n pijn hebt.

heel veel sterkte en beterschap

groetjes chantal

• Joke (moderator)

Jeetje zeg het zit je echt niet mee.

Zit je in het gips net als ik.

Heb nl. ook m'n enkelband gescheurd ………..maar ook

nog m'n voet gebroken en het gewricht van m'n kleine teen

op verschillende plaatsen gebroken………..dus GIPS.

Miisschien kunnen we elkaar gezelschap houden

STERKTE

GR Joke (moderator)

• Jopie1982

Nou mooi stel zijn wij Joke, ik leefde al met je mee, maar nu helemaal. Zelf heb ik hem gelukkig alleen uit de kom gehad en mijn enkelbanden gescheurd. Of ze ingescheurd zijn of afgescheurd weten ze nog niet. Het was allemaal veel en veel te dik dus konden ze verder niets. Nu gewoon een week van dat zware gips (flauw zeg,…..ze hadden alleen maar blauw, wit en rood, terwijl ik zo graag paars wil) en volgende week dinsdag terug.

Je bent altijd welkom om hier op de bank te komen zitten hoor. Hihi maar ik denk dat jij met het zelfde probleem zit als ik, je kan je amper voortbewegen.

Mag ik vragen wat jij slikt voor de pijn? Dat krijg ik namelijk niet echt lekker er onder.

En hoe slaap jij 's nachts? Ik kan nog geen laken op die voet verdragen……..! Nou tips van een ervaringsdeskundige zijn dus altijd welkom.