Pijn op de borst --> medicijnen?

• ikke26

Hoi Jopie,

Ik hoop voor je dat de diclofenac natrium beter gaat werken voor je en de pijn toch af gaat nemen en dat je bloeddruk ook goed blijft!

Gaat je huisarts ook verder nog onderzoeken ofzo waar de klachten vandaan komen?

En ja positief blijven is wel het beste, maar dat valt niet altijd mee.

sterkte! Liefs ikke

• Jopie1982

Tnx. voor jullie lieve berichten, ben er op dit moment zo klaar mee.

Zit gem. 2 keer per week in het ziekenhuis of bij de huisarts, is niet tof meer.

Maar aan de ene kant wel goed dat ze het zo goed in de gaten houden.

Maandag moet de pijn op de borst wel weg zijn anders gaan ze dat verder onderzoeken.

Aan de ene kant ben ik daar blij mee, aan de andere kant zie ik er tegen op om ook die molen weer in te stappen.

Maar goed zo door blijven lopen kan ook niet. Als ik de trap op loop heb ik al het idee dat ik er bij neer val omdat ik gewoon niet normaal meer kan ademhalen.

Sporten lukt al helemaal niet, er moet ook echt wat gebeuren.

• ikke26

Kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent!

En het is zeker niet tof om gemiddeld 2 keer in de week in het ziekenhuis of huisarts te zitten, ook kan ik me goed voorstellen dat je er erg tegenop ziet om weer in de molen te moeten, maar wat je zelf ok zegt zo kan het ook niet.

En wat betreft het sporten dat komt hoop ik wel weer goed voor je, eerst van de pijn af zien te komen!

Sterkte! Liefs ikke

• Jopie1982

Zucht vannacht eerste nacht met medicijnen.

Zo bagger, had het idee dat mijn buik helemaal ging gisten, ben aan het overgeven geweest en was echt hondsberoerd, wat een pijn zeg.

Nu zit ik zo beroerd als maar kan op mijn werk, zou het liefste mijn bed in duiken, maar je heb vanaf donderdag vakantie en moet nog onwijs veel afmaken.

Zucht….hoop dat ze snel effect hebben.

• chantal

bah zeg echt K** dat je je zo voelt.

hoop echt dat je je snel beter zult voelen.

heel veel beterschap.

liefs chantal

• ikke26

Hoi Jopie,

Wat ontzettend balen dat je je zo beroerd voelt!!!

En dan ook je werk voor je vakantie nog af moet maken echt balen!

Je had toch diclofenac natrium gekregen, heb je ook een maagbeschermer erbij gehad? Misschien dat die je zou kunnen helpen tegen de misselijkheid!

Ik hoop voor je dat je snel wat beter voelt en dat je toch van je vakantie kan genieten!

Liefs ikke

• Jopie1982

Zucht, de medicijnen geven wel een klein beetje verlichting, maar ik ben bang dat ik er weer mee kan stoppen.

Heb de hele tijd een super droge mond maar mijn tong is helemaal kapot gegaan en dik geworden…… Bah baal er als een stekker van. Heb ik EINDELIJK vakantie en had zo gehoopt gewoon lekker met leuke dingen bezig te kunnen zijn, maar ben bang dat, dat hem niet helemaal gaat worden. BAH!!!!!!

• Joke (moderator)

Het valt allemaal niet mee

STERKTE….!!!

gr Joke (moderator)

• Jopie1982

K probeer mezelf altijd maar voor te houden dat er mensen om me heen zijn

die het veeeeeel erger hebben. En dat geeft me altijd wel weer een beetje hoop.

Tja en die tong nu……t is maar weer goed voor het afvallen….

(Maar toch hoop ik dat het snel voorbij is, wordt der beetje verdrietig van).

• ikke26

Heey Jopie,

Kan me goed voorstellen dat je er verdrietig van word!

Heb je over je tong al contact gehad met je huisarts?

Sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat en dat je van je vakantie kunt genieten!

Liefs ikke