Vraagje

• Debby

Hoi Ikke,

Ja heel herkenbaar dat het hoofd overuren maakt, zeer vervelend ook nog.

En meestal schiet je er ook niks mee op, dat is ook nog eens de ellende.

Maar kan het wel begrijpen.

Ja en op een gegeven moment ben je moe van al die onderzoeken en weer

wachten op de uitslagen, maar als je zelf het gevoel hebt dat het niet goed is

toch nog even geduld hebben, wat best zwaar is.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijg en succes bij de huisarts!

Gr. Debby

• chantal

balen voor je zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. heel veel succes bij de huisarts

• angelique1

hoi ikke

hopen dat je huisarts met je meedenkt even afwachten ik ben benieuwt

succes zo

gr angelique

• ikke26

Even een vlugge update want moet zo meteen weg….

Weet even niet wat me over komt!! Gaat ineens heel vlug!!

Half 12 huisarts geweest, door verwijzing voor academisch ziekenhuis, reumatoloog/immuunoloog.

Morgen ochtend half 10 afspraak!!

Groetjes ikke

• Pepe

Gefeliciteerd…!

• chantal

goedzo hoop echt voor je dat er iets uit komt zodat je weet waar je klachten vandaan komen. heel veel succes morgen.

laat je weten hoe het gegaan is?

• angelique1

hoihoi

yesssss gefeliciteerd super dit heeeel veel succes morgen

ik duim voor je:)

gr angelique

• Debby

Hoi Ikke,

Dat is natuurlijk super en vooral dat er zo snel actie wordt ondernomen.

Gefeliciteerd en zet hem op (:P)

• ikke26

Ondanks het goede nieuws ook nog wat slechter nieuws vandaag…..

Ik heb al een tijdje last dat ik af en toe een wat drukkend voel op me borst heb en benauwd bij inspanning.

Sinds vanochtend heb ik een te hoge hartslag erbij gekregen 133pm in rust en ook weer benauwd en drukkend gevoel, huisarts dacht in 1e instantie kan van spanning zijn en dat zakt weer snel.

Het zakter echter niet en ik moest de verwijsbrief om half 5 halen heb toen aangegeven dat het nog niet goed ging, huisarts nog een keer pols opgemeten nu was die 140 pm Ik moest van de huisarts toen nog vlug naar het ziekenhuis voor een ECG te laten maken.

Wat ik er uit begrepen heb is het een ritmestoornis (niet levensbedreigend) en moet met de uitslag morgen terug naar de huisarts om verder te kijken wat die daar aan gaat doen, Maar ik denk dat ik het papier mee naar utrecht neem.

Verder heb ik wel op die papieren gekeken maar de termen die er op staan zeggen me verder erg weinig.

Ben hier erg van geschrokken.

Groetjes ikke

• anniek

dat is schrikken zeg, anja

wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. maar het is wel goed dat er direct actie ondernomen wordt!

dikkke (virtuele) knuffel,

anniek