Hallo,
Ik ontdekte dit forum op mijn zoektocht naar informatie over hartvliesontsteking.
Ik ben afgelopen vrijdagnacht opgenomen met alle bekende symptomen. Zaterdag nog felle pîjnen geleden. Medicatie (Aspegic 1000) blijkt de remedie te zijn.
Die werd me vanaf zondag intraveneus en permanent (baxter) toegediend waardoor de pijn uiteindelijk is verdwenen. De oorzaak is me echter onduidelijk.
Nu heb ik zelf ontdekt (internet) dat er een link kan zijn met bechterew. Hieraan lijd ik al ruim 20 jaar.
Toch krijg ik niet echt een duidelijk antwoord van de geneesheer en blijft men eerder geneigd om een virale infectie als oorzaak te zien.
Dat ik de afgelopen weken een opstoot heb doorgemaakt, die me zelfs vrijdag nog felle rugpijn bezorgde, wordt blijkbaar niet echt begrepen.
Blijkbaar zou de behandeling in zo'n geval ook anders zijn dan wanneer er over een virale infectie wordt gepraat.
Morgen wordt ik uit het ziekenhuis ontslagen maar ik blijf nog met héél wat onzekerheden zitten.
Zo vraag ik me als zelfstandige af hoe ik de toekomst moet zien… rustig aan zeggen ze en ‘luister naar je lichaam’ …
Ik heb een 7/7 job … wat en wanneer vertelt mijn lichaam me dat het fout gaat … hoe lang moet ik het rustig aan gaan doen ?
Ik ben een actieve, sportieve 49 jarige. Ik wil de sport niet opzijschuiven maar hoeveel sport kan ik nog doen?
Het zou me misschien kunnen helpen indien ik hier wat antwoorden en ervaringen krijg van jullie.
Waarvoor hartelijke dank bij voorbaat.
Groeten, Yvan