wtcg

• aletta

Ik kreeg vorig jaar geen compensatie omdat ik 1!!!! dosis te weinig medicatie had opgehaald bij de apotheek. Ik heb er dus nu wel op gelet dat ik genoeg ophaal (het jaar ervoor heb ik een tijd in het ziekenhuis gelegen, en de medicatie vanuit daar gebruikt. Dat doe ik dus dit jaar niet meer…..

• Anneke

Tot op heden heb ik ook nog geen bericht van het CAK ontvangen over de WTCG van 2012.

Ik zit niet boven de inkomingsgrens en de medicatie is precies hetzelfde als voorgaande jaren

• Kees

Ja, woensdag 27 november 2013 rolde de toezegging bij ons binnen

Hopelijk rolt hij ook snel jullie kant op

Groeten,

Kees

• Dennis

hier nog nix binnen gerold :X

wel gebeld met CAK en die zeggen dat er een vertraging tot 15 december 2013 is

w88 maar geduldig af

:S

• Anneke

Vandaag ook gekregen maardit jaar de lage tegemoetkomging 65+ € 148.

Verleden jaar een hoge tegemoetkoming terwijl de medicatie is precies hetzelfde gebleven. Remica en methotrexaat vallen toch bij de zware medicijnen???

Volgens mij krijg ik € 346

Ik zal een bezwaarschrift naar het CAK sturen, maar zij beschikken niet over de zorggevens.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Tot mijn verbazing kreeg mijn echtgenoot een beschikking. Inkomen in 2010 dus laag genoeg geweest door dipje waarschijnlijk. Maar dan was her mijne dat ook. Bellen leert dat de achterstand bij het CAK inmiddels opgelopen is tot januari en dat heel december nog beschikkingen worden verstuurt.

Groetjes Marieke (beheerder)

• ingrid

helaas vandaag bericht gekregen dat ik niks krijg……….mijn man heeft in 2010 overgewerkt alle feestdagen weekenden omdat we moesten verhuizen en we dan wat extra zouden hebben

begrijp niet goed waarom de inkomsten van 2010 gebruikt worden en niet die van 2011 het is zuur als je man probeert iets extra te verdienen en je dan op deze manier weer in mag leveren

een beetje zuur jammer maar helaas

• famke

Je man zal toch wel meer als € 494,– (het maximum van de toelage) hebben bijverdiend dan.

Ik zou zeggen, wees blij dat je niet afhankelijk bent van dit soort toelagen!!!

Groet,

Famke

• aletta

Wij hebben bericht gehad dat ik het niet krijg. Ik kreeg altijd de hoge toelage, we zaten in 2010 boven het maximum bedrag

Wel zuur… in 2010 werkte ik namelijk nog 24 uur per week als jurist. In 2011 ben ik volledig afgekeurd. Dat scheelt een flinke slok op de borrel….

• ingrid

ja in 2010 had mijn man geluk dat die nog genoeg kon werken in 2013 zijn de zaken helaas heel anders en hadden we het goed kunnen gebruiken