Even mopperen veel last van reuma

• hvh

Bij mij viert het ook hoogtij. Ik heb heel veel last van mijn psoriasis (heb al week plekken op en achter me oren en in me nek) last van me knie, momenteel ontstekingen in me voet en in me hand. Maar ik zit het in de zon hihi

• Jopie1982

Helemaal geen mopperen hoor.

Werd zelf ook echt ff helemaal opgeslokt door de pijn.

Warm weer is heerlijk, maar TE warm weer doet echt geen mens goed.

Moet zeggen dat het deze week eindelijk weer eens stukken beter gaat.

Sterkte allemaal, met hopelijk snel minder pijn.

• chantal

Dank jullie wel voor alle reactie's

Ik ben ondertussen opnieuw gestart met Arava ik heb deze 4 jaar geleden ook gebruikt alleen deed het op den duur niks meer, hopelijk gaat het nu wel weer wat doen daarnaast zit ik op hoge dosis tramadol waar ik zelf mag kijken wat ik nodig heb per dag, daarmee heb ik de pijn nu enigszins draagbaar gekregen. Alleen mijn heupen blijven ontzettend moeilijk doen. Mja doe rustig aan en pak op tijd mijn rust. In september weer afspraak met mijn reumatoloog kijken hoe het dan gaat.

groetjes chantal

• chantal

Even een update hoe het nu gaat.

Lichamelijk gaat het niet heel erg goed eigenlijk zwaar ….. Ik momenteel nauwlijks lopen, heb afgelopen week echo's gehad van mijn heupen omdat het vermoeden bestaat dat het komt door slijmbeursontstekingen. Ik krijg hier komende maandag de uitslag van en hoor dan ook hoe verder. Ik baal behoorlijk dat mijn lichaam me in de steek laat en dat ik momenteel buiten de deur zo goed als niet kan lopen, ik kan hele kleine stukjes maar dan betaal ik daar wel een hele hoge prijs voor, gewoon boodschappen doen gaat bijna niet, heb gelukkig wel paar mensen die me helpen. Daarnaast kan ik mijn vrijwilligers werk niet uitvoeren, we zijn pas verhuist naar een nieuwe locatie en deze is niet aangepast voor mensen met een lichamelijke beperkingen en ik moet voor in ons lokaal te komen trappen lopen. We zijn wel hard bezig met een oplossing maar dat wil niet vlotten.

heb wel een vraag hoe jullie iets doen, ik merk dat ik niet lang kan zitten op een gewone stoel echter heb ik niet altijd een bed of degelijk in de buurt waar ik even mee kan ontspannen. Hoe lossen jullie zoiets op? Heb zelf meestal wel een kussen bij me waar ik op kan zitten.