Onbegrip leidt tot meer pijnklachten bij reuma

• tecko

Dit is ook echt een uitzondering hoor. Meestal druip ik af zonder wat te zeggen en dan zit ik in de auto allemaal te bedenken wat ik had moeten zeggen.

gr. Marja

• aletta

Ik krijg dat soort opmerkingen ook regelmatig bij het reumazwammen , oh nee, zwemmen. Ik krijg het WEL vergoed van mijn verzekering.

Ik heb dan altijd zoiets van laat ze maar kletsen….

Wat ik het ergste vond dat was toen ik net reuma had (of althans, toen ik net gehoord had dat ik SLE zou hebben (wat later een foute diagnose bleek te zijn omdat het RA is met kenmerken van SLE ) en me gezegd was dat ik geen 30 zou gaan worden…….

was dat mijn toemalige schoonouders het nodig vonden om tegen het hele dorp te vertellen dat ik het verzon, dat er niets met me aan de hand was maar ik gewoon een lui wezen was dat op de zak van hun zoon teerde… het erge is dat die mensen dat nu nog denken… tja zielig (en ze zijn gelukkig al heeeeeeel lang mijn schoonouders niet meer)

• sasha

haha, dat was ook het eerste dat ik dacht!

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Het ergste vind ik mensen die tegen mijn ouders of zus zeggen dat ik me aanstel. Zeg het dan in mijn gezicht! Het kwetst mijn ouders nog erger dan mij. Ik heb inmiddels een olifantenhuidje. Ook ik denk vaak achteraf in de auto. Ik had dit of dat moeten zeggen maar adrem zijn is niet altijd makkelijk. Gelukkig wordt ik er steeds beter in ;-) . Ook over mijn ervaringen op invalideparkeerplaatsen alleen al kan in een boek schrijven…

Tja … Tolerant land hè Nederland?!

Groetjes Marieke (beheerder)

• Joris Snoeren

Beste,

Kijk eens op .

Dit is zeker een werkend product tegen reuma etc.

Mvg Joris

Spam is op dit prikbord niet toegestaan.:(