Je kunt beter zo reageren dan net doen of er niets aan de hand is…
Haha,ik had 'm door Paul,maar je hebt het inderdaad zo goed verwoord dat het fout opgepakt kan gaan worden.
Enne…misschien leidt reuma inderdaad wel tot sarcasme,want ik betrap me er zelf geregeld op dat ik erg sarcastisch uit de hoek kan komen,naarmate ik meer pijn heb.Had vroeger ook nooit ochtendhumeur en helaas de laatste jaren toch wel,dus misschien leidt reuma ook nog tot ochtendhumeur?
Ik geloof dat ik iets te hard heb geroepen. Echt een staaltje onbegrip van de bovenste plank. Zo gek heb ik het echt nog niet mee gemaakt. Reuma zwemmen das toch zeker goed voor de mens zullen we maar zeggen. Oke dan ga ik dat maar doen. Word er een mevrouw binnen geduwt in een rolstoel. De dame bekijkt me van top tot teen en vraagt vanuit haar 4 wieler aan me of ik ook ga zwemmen. Jawel dus. “Vanuit de 4 wieler krijg ik als antwoord: ”Dit is voor reumapatienten hoor". Ik weer terug, dat weet ik, waarop de dame zich omdraait naar haar begeleider ( die inmiddels met een knalrood hoofd achter haar staat) Zou ze geen geld genoeg hebben? Dit word natuurlijk vergoed en dan kan ze tenminste toch zwemmen. (knap staaltje van niet nadenken trouwens)
Ik keek de begeleider aan die zo langzamerhand wel door de grond kon zakken en vroeg de vrouw of ze bekend was met het feit dat er zo veel onbegrip was voor reumapatienten. Dat was ze wel want volgens haar kreeg ze er zowat dagelijks mee te maken. Ik gaf de begeleider een knipoog en zei toen tegen de 4 wiel mevrouw: “ U hebt zo juist een knap staaltje onbegrip ten beste gegeven.” De begeleider zakte zowat door zijn knieen van het lachen en die mevrouw????? Ik zou het echt niet weten want ik heb me omgedraaid en ben weg gegaan.
Ik heb bij de kassa door gegeven dat ik niet samen met die vrouw wilde zwemmen en ben lekker naar huis gegaan en heerlijk in de sauna gedoken.
Spaar ik tenminste de kosten van het reumazwemmen uit want NEE ik krijg ze niet vergoed.
gr. Marja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?