Hebben jullie deze "vroege herfst"besteld ???

• Jopie1982

Ben vandaag ook alleen maar heel erg verdrietig, juist omdat ik zo aan die vakantie toe was na al die elende (wat nog steeds niet klaar is).

De persoon met wie ik zou gaan kan helaas door familie omstandigheden niet meer mee, wat ik volkomen begrijpen en ik haar situatie had ik precies het zelfde gedaan.

Helaas valt het niet onder de annuleringsverzekering en het is allemaal zo kort dag. Probeer de hele dag al vliegtuigmaatschappij enz. te bellen om te kijken of ik de boel kan omboeken, iemand anders kan vragen (maar ja…waar haal je die zo snel vandaan?).

Ben gewoon op nu, t is al laat maar door dit alles kan ik gewoon niet slapen…

• Joke (moderator)

Lieve Jopie,

Wat een pech………… heb het met je te doen.

Kan je anders niet alleen gaan.

Alles is beter dan niets lijkt mij

Dikke knuffff……….!!!

Liefs Joke

• Jopie1982

Tnx. voor jullie lieve berichten. Alleen gaan is geen optie Joke. Helaas heb ik nog zoveel problemen met mijn enkel dat het alleen echt niet kan.

Verder vind ik het ook niet echt een prettig idee…jonge meid alleen in een vreemd land.

Maar morgen krijg ik te horen of ik nog een naamswijziging kan doorvoeren en als dat kan wil mijn vader mee…..hihi een super vreemde sitatutie natuurlijk.

Heel anders dan gepland en verwacht…maar goed, ben er echt zo aan toe om even weg te gaan.

Spannend dus of het allemaal lukt.

• Joke (moderator)

Hoop dat het allemaal gaat lukken Jopie.

Ennnehhhhh super gezellig toch met Paps !!!

Liefs Joke

• AnnemiekV

Ik duim voor je dat het kan doorgaan!!!

• tecko

Hoop dat het gaat lukken. Je zou het verdient hebben. Duim voor je ( voor zover dat lukt met een duim die krom staat van de pijn ;) )

gr. Marja

• Jopie1982

Wat een gedoe en wat een geregel. Maar het is gelukt. IK GA OP VAKANTIE.

Van alles stress, spanning en regelen zijn mijn maag en darmen nu wel helemaal overstuur en heb ik super hoofdpijn.

Maar ik ga naar de zon en heb hopelijk een weekje zonder pijn.

Fijn vooruitzicht.

Nu op Schiphol nog heel veel regelen omdat we natuurlijk niets op mijn pa zijn naam hebben, maar het gaat door!!! JOEHOE!!

Tnx. voor al jullie lieve berichten.

• AnnemiekV

Geweldiggggggg!!!Ga er maar lekker van genieten na alle stress,dat heb je wel verdient!!

• tecko

Heerlijk joh en nu genieten met dikke hoofdletters

gr. Marja

• Joke (moderator)

GEWELDIG JOPIE……..GENIET ERVAN JE VERDIEND HET !!!