Hebben jullie deze "vroege herfst"besteld ???

• tecko

Wij hebben de warmte ook nog te goed. Gaan net als Joke dus ook in okt. naar Turkije.

Kijk er nu wel naar uit moet ik zeggen.

gr. Marja

• Joke (moderator)

Heerlijk he Marjo …………zo'n vooruitzicht.

Heb er super veel zin in.

Misschien zitten we bij elkaar in de buurt

Liefs Joke (moderator)

• tecko

Je weet maar nooit. Straks zitten we nog met elkaar op een terrasje. :-)))

gr. Marja

• Jopie1982

Hoi Joke, ik ga deze week al naar Cyprus ben er echt zo aan toe.

Gisteren en vandaag ben ik weer de hele dag in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken. Ik ben er gewoon zo moe en op van.

Helemaal nu ik ontzettend veel pijn hebt. zie wel heel erg tegen het vliegen op, maar hebt het er voorover.

• AnnemiekV

Het is echt raar weer hiero….het is grauw en grijs en mistig en zoooo vochtig…En toch warm!!!Voel me erg vreemd in mijn zomerjurkje buiten hoor.:P

Voel me wat stram,en de bekende pijnplekken sodemieteren wel wat,maar dat valt wel mee.Heb wel 2 hele warme knieën,maar ook die doen niet noemenswaardig meer pijn als anders.Voor nu ga ik lekker even buiten aan de koffie,van dat rare uitzicht genieten,haha!

• Joke (moderator)

@ Marja : Dat zou leuk zijn samen op een terrasje (:P) !!

@ Jopie : Probeer er lekker van te genieten lieverd , en neem

in het vliegtuig een lekker roseetje wie weet valt het

dan allemaal nog wel mee !!!

• Jopie1982

Zucht heel waarschijnlijk gaat de vakantie niet door. Ben nu heel verdrietig.

• Pepe

Niet leuk….!

• Jopie1982

Je gelooft het of niet, maar dit is al het vierde jaar op rij dat mijn zomervakantie niet door gaat.

Ben nu heel veel aan het rondbellen of er nog wat dingen om te zetten zijn of dat er iemand anders mee mag.

• Marieke (Beheerder)

Hee Jopie,

Waarom gaat ie niet door? Iedereen hier gunt jou een terrasje in de zon na al je ellende!

Groetjes Marieke (beheerder)

Ps voor alle anderen veel plezier, neem wat vocht mee en breng wat droge warme lucht mee terug