dit kan me zo kwaad maken.

• chantal

arava is idd een ramp en heb nexium ook een vreselijk potje om open te maken

• Sacha

M'n potje omeprazol maak ik ook met de waterpomptang open!!!!!

Fluitje van een….. tang.>:D<

Suc6 ermee.

Groet van Sacha

• anja

Ik vraag elke keer bij de apotheek of ze het potje omeprazol voor me kunnen openen. Ik hoop nog steeds dat het een keer tot ze doordringt dat het misschien wel handig is om die pillen in potjes met andere sluitingen te stoppen. Zal nog wel een poosje duren :?

• Marieke (Beheerder)

Een goede apotheek zet zoiets in de computer en doet de pillen voor je in een normaal apothekerspotje voordat ze het meegeven… Je kunt vragen of ze er notitie van maken. Je kunt ook net als ik laten baxteren als je veel pillen hebt.

Groetjes Marieke (beheerder)

• anja

Goeden avond Marieke,

Dank je wel voor je reactie. Ik zal volgende week met de apotheek overleggen om het in de pc te zetten. Dan zou dit probleem toch verleden tijd moeten zijn. Ik heb mijn medicatie een tijde laten baxteren maar er slopen elke keer weer foutjes in. Dus nu verdeel ik ze zelf maar weer over die doseringsdoosjes. Maak ik de foutjes tenminste zelf ;)

Groeten Anja

• Roos

Beste Marieke,

Ik realiseer me dat de kans erg klein is, gezien de datum van het bericht, maar ik ben echt wanhopig op zoek naar nog een HAK potopener voor mijn schoonmoeder.

Kun je me misschien helpen?

Dank voor je reactie,

Roos

• SabineB

Deze openers kan je bij de huishoudelijke winkels kopen, zoals Blokker. Erg handig!!

• Paul (moderator)

Marieke heeft er nog een aantal, stuur haar een e-mailtje.

Volgens mij kan het nét door een brievenbus. ;)

Paul (moderator)

• flopje

Omdat dit topic nu toch weer boven staat nog een tip.

Ik had ooit rubber rondjes gekocht en die gebruik im van alles en nog wat te openen. Tupperw had ook zoiets in hun welkomsmandje als jullie je dat herinneren.

Nu heb ik anti-slip matjes bij blokker gekocht en die knip ik in stukjes, nu liggen ze overal in huis. Gebruik ze ook in de badkamer met potjes die al open zijn. Als je handen nat zijn gaat dat soms ook weer moeilijk. Frisdrankflessen en allerlei andere doosjes en potjes gaan er beter mee openen, het geeft grip waardoor je minder kracht hoef te zetten.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Ik heb er nog hoor… Mailtje naar bobkekeuten@hotmail.com

Groetjes Marieke (beheerder)