Kenacort injectie

• AnnemiekV

Pfff Lia,ook een pijnlijke kwestie voor jou!

Ik heb dus achteraf geen Kenacort gekregen maar Depomedrol injecties.Dinsdag weer een gekregen en dan 0ver 3 weken weer een.Reumatoloog zegt ook wel dat dit niet gebruikelijk is,maar we moeten wat.Er is toch teveel ontstekingsactiviteit…..Ik heb nog gevraagd of ik evt enkelbraces om kon doen tijdens mijn werk,omdat ik merk dat inzwachtelen zoveel verlichting geeft!Maar dat was uit den boze,hij is van mening dat het kapsel dan helemaal snel weg is,en dan krijg je nog meer problemen.Een brace werkt als het ware verslavend zei hij.Pfff…tja,ik dacht al een fijne oplossing te hebben,maar goed.Ik merk helaas nu nog niks van de nieuwe injectie,ik heb eerlijk gezegd momenteel meer pijn zelfs!Achillespezen zijn flink opgezet,een bult net naast het enkelgewricht(slijmbeurs?) maar ook de binnenkant zwelt op,en schoenen irriteren me nu enorm,grrr…Veel pijn ook onder mijn voorvoeten.Verder krijg ik nog geen medc en heb ik nog geen diagnose.

Lia,ik hoop dat jou die injectie wel verlichting brengt hoor!

• AnnemiekV

Inmiddels begint de injectie wel wat te doen,maar nog niet zoals gehoopt.Misschien ben ik te kritisch,ik weet ook niet welk resultaat ik kan verwachten….De pijn is minder,ik word soepeler wakker,maar blijf toch wat aansukkelen.

Ik moet de 18e terug voor nog een injectie.Mijn vingers zijn af en toe rampzalig,zo pijnlijk….