Ik heb een kleine 3 weken geleden een Kenacort injectie in de bilspier gekregen van de reumatoloog,omdat de Naproxen niet aanslaat.Een aantal dagen erna voelde ik verbetering,minder pijn en soepeler uit mijn bed 's morgens!Helaas kreeg ik meteen een fikse blaasontsteking,en kon toen 3 dagen niet goed lopen.Toen de antibiotica aansloeg,trok ook de pijn weer weg,en kon weer goed vooruit.Helemaal pijnvrij ben ik dus niet,maar wat ik voelde was een eitje vergeleken met daarvoor!!
Helaas dus sinds zaterdagavond weer gigantisch last……Weersomslag?Spuit uitgewerkt?(zo snel al?)
Weet effe niet wat wijsheid is,ik moest het van de reumatoloog wel een kans geven,en evengoed rustig aan,ook als ik me goed voel.Heb ik ook gedaan,weet inmiddels wel wat mijn grensen zijn.
Maar nu weer zo slecht slapen met die slijmbeursontstekingen in mijn heupen en enkels.Achillespezen zijn een hel,alles klopt en gonst,vooral ‘s nachts.Mijn vingers doen hels,en mijn knieën doen gezellig mee.Op mijn zij slapen gaat dus niet met die heupen en knieën…..Maar op mijn rug slapen,dan lig ik met mijn enkels dus weer niet lekker,pfff….Alles is stijf ’s nachts,en als ik opsta(of beter gezegd,opkrabbel),dan kraakt en knarst alles.
Pfff…..effe klagen hoor,ik wacht maar weer af,en even geduld,hopen op warm weer en kijken of ik me dan weer beter voel.Ik mag die injectie maar eens per half jaar,dus voorlopig geen nieuwe.(en als het maar zo kort werkt,heb ik er te weinig profijt van)