Moving is the best medicine...

• miranda1963

Nou Marieke, het is echt het overwegen waard. Alleen al alle ooh's en aah's die je krijgt als je buiten met haar loopt.

Zoals op de foto te zien is het een schatje en lekker ondeugend. Grote pluspunten van dit ras: je hoeft niet ver met ze te lopen. ze zijn niet al te groot en zijn erg graag bij mensen, dus knuffels. Nadelen: consequent zijn in de opvoeding, soms een tikkie eigenwijs en hun ademhaling (kunnen niet in al te warm weer goed functioneren).

Verdere info, zie; www.fransebulldog-forum.nl

Sorry voor de off-topic,maar ik kon het niet laten haha. (kun je zien dat ik weer helemaal opbloei na alle tegenslagen)

Groetjes Miranda

• tecko

Ohhhh ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem. Wat een scheetje zeg.

gr. Marja

Dit is onze teckel met de kat. Inmiddels is ie nu 1,5 jaar oud

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Ik ben als beheerder deze off topic zelf begonnen haha kan nu moeilijk iemand op de vingers gaan tikken. Paul mag streng tegen mij worden, van de andere moderatoren verwacht ik geen strenge blikken dat zijn zachte vrouwen haha.

@Miranda CUTE wat een schatje! Oh ik krijg steeds meer de kriebels. Mensen hier een paar deuren verder hebben er 5 en die moet ik ook altijd aaien. Ik blijf maar twijfelen of ik de zorg op kan brengen. Zowiezo eerst mijn huis geschikt maken en aanpassen voor mezelf daarna nog eens diep nadenken!

Mijn operatie is uitgesteld overigens tot vrijdag en ik zit weer in een status migrainosus vandaar dat jullie weinig van me horen.

Groetjes Marieke (Beheerder)

• tecko

Sorry Marieke we konden het niet helpen maar ze zijn ook zo verdraaide leuk en bovendien helpt het ons om te “moeven”. We laten alleen maar ons voorbeeld om te “moeven” zien :-))))))).

Erg vervelend dat je weer met migraine zit te hannesen. Hoop dat je er niet al te lang last van hebt. Heb geen idee hoe oud je bent maar voor mij was de overgang het begin van het migrainelose tijdperk.

gr. Marja

• miranda1963

Vervelend hoor, migraine. Je kunt er goed ziek van zijn. Af en toe heb ik wel eens flinke hoofdpijn en dan denk ik nu: wat zit ik te zeuren. Mijn zus heeft het ook regelmatig, dus weet ik van dichtbij hoe het iemand volledig kan verlammen. Veel sterkte en ik hoop dat het snel weer tot rust komt. Heeft het bij jou ook te maken met je hormoonhuishouding?

Gfroetjes Miranda

• Marieke (Beheerder)

Hoi allemaal,

Ben 33 maar was al op m'n 20 ste in de overgang en op m'n 30ste is m'n baarmoeder verwijderd dus daar zal het niet in zitten. Bij mij loopt de druk in m'n hoofd op en dan kunnen ze m'n niet naar beneden krijgen de aanvallen kunnen dus ook weken duren…Status Migrainosus komt gelukkig niet zo vaak voor.

Groetjes Marieke