Moving is the best medicine...

• Paul (moderator)

Reclame van het Amerikaanse Reumafonds.

'Moving is the best medicine' / ‘Bewegen is het beste medicijn’

http://www.youtube.com/watch?v=eTptrY8zBfI&

• Jopie1982

Best leuk, maar als bewegen zoveel pijn doet dat je niet kunt bewegen…..lastig.

• miranda1963

Als je veel pijn hebt is bewegen een drama. Gelukkig gaat het met mij redelijk op dit moment.

We hebben sinds afgelopen donderdag weer zo'n heerlijk puppie in huis. Een franse bulldog. Heeft niet zo heel veel beweging nodig en toch wandel je dagelijks een paar keer een klein stukje. Bevalt me uitstekend moet ik zeggen. Het kost wel even weer veel energie, maar het is toch ook wel genieten. Je krijgt er zoveel voor terug.

Vind het filmpje erg leuk!

Groetjes Miranda

http://img861.imageshack.us/img861/6477/dsc00850s.jpg

• Joke (moderator)

Heb het meteen gedaan…………..

………en helemaal toppie ben weer helemaal

de oude hahahahaha was het maar waar.

MAAR TOF FILMPJE

liefs Joke (moderator)

• Marieke (Beheerder)

Miranda,

Ff helemaal off-topic (foei ik) maar ik twijfel al tijden over een Franse Bulldog… Vind ze geweldig!

Geweldig dat je je zo laat bezig houden …

Groetjes Marieke (beheerder)

• miranda1963

Hey Marieke,

Moet wel zeggen dat het best zwaar is. Iedere keer na het eten, slapen en spelen moet ik toch in de benen om haar naar buiten te doen. En je nachtrust wordt in het begin ook verstoord. Ze slaapt nu ongeveer 7 a 8 uur door. Heerlijk! Wel bij ons op de slaapkamer, maar dat is prima. Gelukkig is de reuma rustig en heb ik nog een man en dochter die me helpen. En je krijgt er zoveel voor terug. Het is een schatje!! En ik blijf in beweging, echt een hele goede beslissing en het wordt alleen nog maar gezelliger met haar erbij!

Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, anders had ik het gedaan haha…..

Groetjes Miranda

• Jopie1982

Hihi ik wilde net typen, foto foto foto maar helaas dat lukt je dus niet.

Maar je moet even naar het balkje kijken boven het gedeelte waar je kunt typen, daar heb je een plaatje met een berg en een zonnetje, volgens mij kun je via die manier een foto toevoegen. (Moet je hem wel eerst ergens op internet zetten).

• tecko

Moving met je hondje is inderdaad een heerlijke bezigheid. Als je een foto wilt plaatsen kun je dat via Photobukcet doen. Daar load je de foto in op en dan klik je de url aan van de foto en kopieert hem naar je bericht.

Ben eerlijk gezegd ook heel nieusgierig Na de mini teckel is de franse buldog 1 van mijn favorieten.

gr. Marja

• miranda1963

Foto is gelukt , zie bovenstaand bericht.

• Jopie1982

Ow wat een schatje….t is echt een mini, wat een dropje zeg!!!