opname sint maartenskliniek

• christine

He Chantal,

Veel sterkte en ik hoop dat je je gauw wat beter voelt.

dagg!

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Ook ik ben er ff niet maar mijn moderatoren nemen vast prima waar. Ik ben er af en toe een beetje :-) .

Mrgen mag een ander ziekenhuis gaan kijken of ze wat kunnen met m'n schouder. Daarna ga ik een weekendje weg en daarna weer naar neuroloog om daarna aan mijn pols geopereerd teworden ;-) .

Ben in ieder geval van de straat :-)

Chantal, sterkte indien nodig. Soms is het ook wel even lekker als er voor je gezorgd wordt, kunje ff bijtanken.

Groetjes marieke (beheerder)

• chantal

Wil effe laten weten dat ik vandaag met ontslag ben gegaan uit het ziekenhuis waar ze eigenlijk niks hebben kunnen vinden. ben wel ingesteld op anders medicijnen en verder is het afwachten.

• Jopie1982

Welkom terug. En nu thuis even lekker uitrusten.

“Jammer” dat ze niets gevonden hebben.

Sterkte en succes met de medicijnen.

• Kees

Fijn dat je weer thuis bent maar jammer dat je niet veel wijzer bent geworden.

Ik hoop in ieder geval dat je eetlust wat verbeterd is want ff wat aankomen zou geen overbodige luxe zijn.

Wellicht geeft de nieuwe medicatie perspectief.

Groeten,

Kees

• chantal

Ik hoop ook echt dat dit medicijn gaat aanslaan mja dat zullen we pas over een aantal maanden weten. heb donderdag de laatste opbouw gehad maar ben er tot nu toe erg beroerd door. mja dat zal wel weer over gaan.