opname sint maartenskliniek

• chantal

wil jullie even vertellen dat ik de komende tijd niet echt mee kan lezen/reageren.

word namelijk morgen opgenomen op de reumaafdeling van de sint maartenskliniek.

dit nadat ik verkeerde reacties heb gehad op humira en simponi. vooral van de laatste ben ik erg ziek geweest maar heeft mijn lichaam helemaal uitgeput en sinds de reactie op die twee middelen blijf ik afvallen ben nu in iets meer dan een maand van 73 kilo naar 57 kilo gegaan en ze kunnen de oorzaak niet vinden waar het probleem ligt. daarnaast heb ik nog een aantal bijkomende klachten die niet goed verklaarbaar zijn waaronder dat ik geen tv kan verdragen. en daarnaast kan ik nog maar heel slecht lopen en kost alles enorm veel energie. us ze gaan me daar opserveren en extra onderzoeken doen of ze kunnen vinden wat het probleem is.

• tecko

Heel veel sterkte Chantal.

Ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden.

gr. Marja

• Jopie1982

“Fijn” dat je opgenomen wordt, kunnen ze je goed in de gaten houden.

Heel veel sterkte met het herstel.

• hvh

jeetje wat heftig! heel veel sterkte!

Groetjes

Sabine

• karl

Succes Chantal, je bent daar in goede handen.

Als je in de gelegenheid bent, laat wat van je horen.

groeten van karl

• Joke (moderator)

Lieve Chantal,

Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer wat opknapt.

Het allerbeste lieverd en als je in de mogelijkheid bent en

je hebt er energie voor horen we graag wat van.

Maar zo en zo vergeten we je zeker niet

Liefs Joke (moderator)

• miranda1963

Heel veel sterkte en mocht je het forum missen, dan kun je daar in de ontspannings- cq koffieruimte op de afdeling ook achter de pc.

We zullen aan je denken!

Liefs Miranda

• chantal

dnak je wle lieverds voor jullie berichtjes doet me goed.

ik zal jullie proberen op de hooogte te houden.

• Pepe

Sterkte meid….!

• Ingrid37

Heel veel sterkte Chantal, hoop dat ze snel achter de oorzaak zijn. Hou ons op de hoogte!