remicade infuus een beetje eng

• hvh

Hoi Dennis,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat de kans op zulke heftige bijwerkingen relatief klein zijn maar omdat ik een voor geschiedenis heb met allergieen voor medicijnen (ernstige depressies, waanbeelden en toevallen van de enbrel en de humira) heb ik angst opgebouwd voor nieuwe medicijnen. ik kijk er aan de ene kant naar uit om een beetje normaal te functioneren maar aan de andere kant ben ik gewoon bang. Maar ik ben wel heel blij met de reacties!!!!!

Groet

Sabine

• areyan

Iedereen is baas over zijn/haar lichaam. En dat dokters ook maar mensen zijn, die het met de middelen moeten doen die beschikbaar zijn, weten wij ook. Mijn huisarts verwoordde het heel mooi: een slechte reumatoloog bestaat niet, want zij zijn allemaal afhankelijk van de beperkte medicijnen die de farmaceutica momenteel op de markt brengen inzake ra. Maar wij hebben een vrije keuze, gelukkig maar, en niet iedereen reageert op dezelfde wijze op bepaalde medicijnen. Ikzelf wil liever leven met pijn veroorzaakt door aangetaste gewrichten, die ik inmiddels min of meer gewoon ben geworden - want alles went - dan met de verschrikking van het nachtelijk hartjagen en misselijkheid. Ik heb nog altijd twee handen en twee voeten, echter maar één hart.

Succes gewenst.

• Sanderzelf

Hallo

Gebruik nu de infusen voor reuma wat is jouw ervaring

Mail me even op mijn normale email is handiger

Gr.

Sander