gaat niet goed heeft iemand tips?

• Ingrid37

Wat rot Chantal! Prednison helpt toch altijd vrij snel, zeker de injecties. Misschien omdat jouw lichaam momenteel een explosie van ontstekingen heeft dat het wat langer duurt. Ik hoop dat je snel wat verlichting krijgt! Anders misschien vragen om Tramadol: http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Tramadol.aspx?mId=10704&rId=230#. Hier moet je wel mee oppassen ivm verslaving, autorijden, etc..

• Jopie1982

Tramapol werkt ook lang niet altijd. Dit heb ik ook een tijd geslikt, maar had echt geen effect, behalve dat ik er super beroerd van werd. Prednison moet inderdaad snel werken, afgelopen donderdag heb ik ook een Prednison inject gehad, eerste dag vreselijk veel pijn en super stijf, nu merk ik inderdaad wat verbetering (helaas minder dan gehoopt, maar toch).

Als je nu al het idee hebt dat je het echt niet langer kunt uithouden zou ik zaterdag en zondag niet afwachten, kun je het nog zo lang volhouden?

Anders in het weekend naar een arts gaan. Het is niet de bedoeling dat je gek wordt van de pijn.

Probeer wel verlichting voor jezelf te krijgen door wat afleiding, een boek, een warm bad enz. gewoon even wat anders zodat je er met je hoofd niet zo bij blijft.

En niet te lang wachten.

• Joke (moderator)

En…………….werkt het al…….!!

Ik hoop het voor je.

Wat betreft de tramadol vind ik persoonlijk prednisolon

veel en veel beter.

Ik hoop dat ons snel laat weten hoe het met je gaat

Veel sterkte

Liefs joke (moderator)

• chantal

tramadol slik ik al. maar werkt niet echt goed althans ik voel geen verbetering daarmee.

verder de pijn is wel iets gezakt op de prednison maar een arm blijft heel erg pijn doen en mijn heup en knieen ook. mijn elleboog gaat gelukkig iets beter. maar merk gewoon dat mijn lichaam op is dat het moe gestreden is. ik probeer het weekend nog vol te houden en als het begin volgende week niet gaat dan ga ik teurg naar de huisarts.

• chantal

Ben vanochtend maar weer terug gegaan naar de huisarts want de pijn was nog niet dragelijk was wel iets minder geworden maar heb nu weer prednison tableten gekregen. in de hoop dat het de komende week toch beter zal worden. en verder moet ik veel rustiger aan gaan doen dan ik nu deed moet nu tot kerst meer rust nemen zodat mijn lichaam wat aan kan sterken.

• chantal

heb vandaag te horen gekregen dat ik met humira mag beginnen. eindelijk na ruim een jaar wachten.

• Jopie1982

Ow wat een heerlijk nieuws zeg. Ik hoop zo dat het goed gaat aanslaan en dat je er echt wat aan zult hebben en eindelijk weer eens een beetje normaal zult kunnen leven.

Moet je nog speciaal op afspraak en is dat al snel of heb je alles al in huis?

• chantal

volgende week krijg ik prikinstructie en krijg ik alles wat ik nodig heb dus nu nog een weekje wachten hoop echt dat het goed aan slaat.