Enkel -->verschrikkelijk veel pijn!

• Jopie1982

Tnx. voor jullie lieve berichtjes.

Heel raar had vanmiddag echt even een dip moest gewoon even huilen.|En zie ineens als een berg tegen donderdag op.

Injectie in mijn schouders heb ik dus ook al vaker gehad, en die pijn kan ik goed hebben. Nu werd ik nog speciaal gebeld dat ik absoluut niet

alleen mocht komen en dat ik geen auto mocht rijden en daarna drie dagen met mijn been omhoog. Daar schrok ik wel heel erg van (en nog erger, ik had juist

een lang weekend vrij genomen van mijn werk om eindelijk eens leuke dingen te kunnen gaan doen), dat kan ik vergeten dus.

Met die brace lopen vind ik niet erg t is alleen dat ik daardoor WEER geen schoenen pas.\Heel misschien nog 1 paar meer verder niet.

Goed mijn eigen huis komt zo wel meer inzicht en dat is ook wel tof.

Tnx. dat jullie mijn gezeur willen aanhoren.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ook met schouderinjecties moet je eigenlijk rust houden, iets wat veel mensen vergeten. Als je het gewricht beweegt gaat de prednison uit het gewricht en helpt het minder.

Eh voor je weekend… Spelletjes spelen, filmpje kijken, rolstoelwinkelen, internetten, vriendenavondje, thee drinken, etc. etc. etc.

sterkte

Marieke (beheerder)

• Jopie1982

Kom net terug uit het ziekenhuis.

Heb inderdaad prednison met een combi van nog een ander goedje ingespoten gekregen.

Helaas ging het niet helemaal lekker. Er stond veel te veel spanning op mijn gewricht en hierdoor kwam het er met dezelfde

gang weer uit. Dus eerst allemaal vocht eruit en toen opnieuw.

De brace heb ik ook net ontvangen dus kan gaan oefenen.

Baal alleen als een gek. Omdat de trauma arts en de reumatoloog beiden een compleet ander

verhaal vertellen van de status van mijn gewricht…….!

En verder loop ik ook nog vol met spanning rond want ik heb het idee dat ik op mijn werk ontslagen ga worden, whaaaaaaaaaaaa……………………………!

• Jopie1982

Inmiddels bijna twee dagen verder. Mijn enkel was mega dik en pijnlijk geworden en super stijf.

Nu merk ik gelukkig iets vooruitgang alleen is het nog wat beurs waar de spuit er in heeft gezeten en ze het vocht eruit

hebben gehaald. Ik vond het onzin dat ik perse iemand moest meenemen, maar nu begrijp ik het wel. Had zeker niet alleen terug kunnen rijden.

Verder door al het gedoe en alle ziekenhuisbezoeken steeds een beetje uit mijn doen. Mocht nu vier dagen niet weg omdat inderdaad anders de vloeistof uit je gewrichten kan lopen. Ben gewoon soms zo moe van het niets doen, wil zo graag weer sporten, shoppen enz. dingen waar je normaal niet echt over na hoeft te denken die nu onmogelijk lijken.

Nou ja……er zijn ergere dingen op de wereld, ben gewoon alleen een beetje verdrietig.

Gaat het weer helemaal goed komen?

• Joke (moderator)

Lieve Jopie,

Ik ben blij dat het in iedergeval ietsje beter gaat alle beetjes helpen.

En wat betreft “gewoon dingen spontaan kunnen doen”daarbij kan ik

je een hand geven daar ben ik ook wel eens aan toe.

Maar ja het is niet anders ……………het is even niet voor ons weg

gelegd.

Weer veel sterkte.

Liefs Joke (moderator)

• Marieke (Beheerder)

Lieve Jopie en Joke,

het komt goed…denk ik…. achter iedere wolk schijnt immers de zon. En hoewel ik die ook soms ver heb te zoeken kunnen kleine dingen soms toch een beetje zonneschijn brengen.

Sterkte!

Marieke (beheerder)

• Jopie1982

Heb je gelijk in Marieke. Mijn vader zegt ook altijd, de zon is nog altijd weer gaan schijnen en het is elke ochtend nog weer licht geworden. Alleen wil je hoofd soms niet in de positieve mood komen.