Hoeveel kun je krijgen

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

maar weer eens een up-date over de bobkeritis reumatica ….

ben afgelopen week bij de neuroloog geweest. AP heb ik natuurlijk al maar sinds een tijdje had ik allerlei rare neuro klachten. Waarschijnlijk is mijn centraal zenuwstelsel beschadigd. Waar dit door komt weet ik nog niet precies maar het zou iets MS-achtigs kunnen zijn, of beknellingen door ontstekingen of zoiets dergerlijks. In ieder geval uitval in mijn benen tot gevolg, gevoelsstoringen, incontinentie (gelukkig opgelost met pilletje) en rare reflexen. Daarvoor moet ik door de MRI (ik heb een abonnement) en dan weten we meer.

Daarnaast naar immunoloog geweest die vraagt zich af of mijn weerstand zich tegen mijn bloedplasma heeft gekeerd dus daarvoor gaan we een plasmaferese doen en dan testen. En verder allergietesten. Als laatste mag ik dan opgenomen worden voor een provocatie van een allergie voor pijnstillers.

Dan hebben we nog….de oogarts. Mijn ogen gaan nog steeds achteruit en daar lijkt geen stoppen aan. Morgen mag ik weer naar de oogarts.

Kunnen jullie het nog volgen? Ik zelf bijna niet.

Heeft iemand een rol goede plakband om me aan elkaar te plakken?

Groetjes Marieke (beheerder)

• Jopie1982

Mmmm misschien ook gips? Als je dan geen rood en rose kiest want die zijn op dit moment al in omloop.

Maar zonder gekheid, ik zou er ook gek van worden, ik vind het knap hoe je, je houdt en dat je hier elke keer nog je verhaal kunt doen (en vooral ook blijven doen).

Het lijkt soms inderdaad niet dat er een einde aan zit en soms vraag je, je echt af hoe je nou verder moet. Maar weet je.,…..het gaat gewoon zoals het gaat.

Je kunt boos, verdrietig, bang, blij enz. zijn dat alles maakt niets uit voor de uitslag, dus dan kun je toch beter kiezen om alles de boel de boel te laten en er gewoon voor te gaan.

Tuurlijk dit klinkt heeeeeeeeeeeeeeeeel makkelijk, maar dat is het absoluut niet, maar wat ik je wel mee wil geven is dat ik echt hoop dat je er toch het beste van probeert te maken.

Deze week heb ik zelf een boek gelezen wat een invloed je denken kan hebben op je lichamelijke welzijn.

Daar stonden echt verhalen in dat mensen met (beginnende) kanker dit zelf hebben kunnen overwinnen, die verhalen geloof ik niet. Maar ook stonden er voorbeelden in van hoofdpijn, en andere pijntjes en daar geloof ik absoluut wel in.

Goed…..lekker zweverig verhaal maar misschien snap je me wel.

Is absoluut niet lullig of betweterig bedoelt hoor, maar vind het gewoon onwijs K voor je allemaal en hoop echt dat je, je op de één of andere manier toch een beetje happy kunt voelen.

• christine

Hoi Marieke,

Zoals altijd sch..t het duiveltje weer eens op jouw hoop….Balen en om wanhopig van te worden lijkt mij.

Hoop voor je dat er iets uitkomt wat meevalt, enne… sterkte ermee.

Verder hoop ik voor je en dat wens ik je ook toe, dat je de zon nog niet helemaal achter de horizon hebt zitten, kortom dat je de moed niet laat zakken he?

hou je!

groeten

• Marieke (Beheerder)

• Jopie1982

Heeeej meis, helemaal goed, that's the spirit.

Voorbeeld voor iedereen!!!

• ikke26

Jeetje dat is nog al wat!

Heel veel sterkte Marieke!

Liefs ikke

• Joke (moderator)

Lieve Marieke,

Heel heel veel sterkte

• angelique1

hoihoi marieke

ff een knuffffffffffffffffffffffffffffffff en vind keistoer van je die zon met die wolk:)

en weet je tirips helpen ook mocht de ducktape niet meer plakken

ik gebruik ze ook hahahaha:)

sterkte

gr angelique

• Sabine Le Blanc

Jeetje wat krijg jij veel op je bord!

Heel veel sterkte!!!

Groet Sabine

• anniek

heel veel sterkte marieke,

houdt het dan nooit eens een keertje op?

een dikke knuffel!

anniek