Heb het verhaal verteld tegen mijn woonbegeleidster en die gaat er nu achter aan. en ik wil waarschijnlijk ook een klacht in gaan dienen. ik zou alleen niet weten waar ik daarvoor moet zijn. heeft iemand een idee of tips voor mij?
alvsat bedankt
hallo
bij mij is 3 jaar terug ook reuma geconstateerd ra wel te verstaan
kon toen niet lopen en zat in een rolstoel
heb in het ziekenhuis gelegen vor pretnisolon infuus en toen ging het even beter
van daar uit hebben ze ook wmo voor me aangevraagd
hij kwam bij me thuis en mijn huis werd onmiddelijk afgekeurd
wel kreeg ik een schootmobiel en ik moest verhuizen naar een aangepst woning
verhuizen wilde ik niet ,en ook wilde ik geen huis van acantus ik heb een eigen woning
ook kreeg ik geen hulp in de huishouding ik had een gezonde man thuis
alleen hij werkte wel dagelijks maar dan moest hij het maar s avonds doen
ben nu 3 jaar verder en gelukkig kan ik weer lopen al is het ver en red me redelijk in huis
wel zijn we wel verhuisd naar een huis die gelijk vloers is
maar ook hier had ik een bad met een douce cabine
weer wmo aangevraagd voor een gewone douce en weer afgewezen
ik moest verhuizen naar een aangepaste woning en niet naar een woning waar nog wat aan moest gebeuren
nou ze kunnen er lngs heb een bezwaarbrief gemaakt en nu maar afwachten
gr dineke
Hoi,
ik heb een aanvraag voor een woningaanpassing al sinds juni lopen. Elke keer als ik iemand spreek krijg ik te horen dat voor de gemeente verhuizen goedkoper is dan aanbouwen… Zucht!
Ik verhuis niet al moet ik alles zelf regelen, ik kan mijn kinderen dat niet aandoen. Die hebben een zieke moeder en moeten dan ook hun vriendjes kwijt? Daarnaast heb ik hier heel veel hulp die ik natuurlijk niet zomaar mee verhuis.
Oh en dan inderdaad nog niet gehad over het feit dat ik nu een koophuis heb en geen bungalow kan betalen dus op de wachtlijst moet voor een aangepaste huurwoning… zucht. zucht …
Had ik al verteld beste mevrouw van de WMO dat ik afgelopen week beneden op de bank heb geslapen omdat ik niet naar boven kon? En ja, natuurlijk snap ik niet dat alleen de beslissing 4 maanden duurt maar begrijp ik wel dat aanbouwen echt heel veel tijd kost dus dat ik dan nog heel lang moet wachten. En nee daarmee is nog niet bepaald dat ik dus beter kan verhuizen…
Groetjes Marieke (beheerder)
Bah marieke dat lijkt me ook niet leuk dat ze steeds zeggen dat je moet verhuizen.
bij mij is het grootste gedeelte nu geregeld. want voirige week heeft mijn woonbegeleidster gebeld en is ze boos geworden op die man van de wmo en heeft ze uitgelegd dat het echt niet meer beter word hooguit tot stilstand gebracht kan worden. en dat heeft die man zich goed in de oren geknoopt want vorige week vrijdag is iemnad bij mij geweest om de rolstoel aan te meten en een plaat voor voor de voordeur om binnen te komen. en heb gister mijn pasje gekregen voor de taxi. en er is bij de woningbouw aangevraagt of het mogelijkis om de douch aan te passen. dus ben nu echt super blij dat het geregeld word.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?