Hoi
Had een aanvraag bij de wmo ingedient samen met mijn ergotherapeut voor de douche te verlagen, douchezitje, rolstoel voor als ik een slechte dag heb en voor als ik er een dag uit ga zodat ik mijn energie neit voor een hele week verbruik en taxivervoer. Nou vandaag is er iemand van de WMO bij mij geweest. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en vragen gesteld. en wat krijg ik op het laatst te horen. ja ik weet niet of je het wel krijgt want er kan nog verbetering optreden in je ziekte en het belemmert je revalidatie. wist niet dat mensen met reuma ook weer een stuk bter kunnen worden als je al vergroeiingen hebt. Want kan mijn knie niet meer optimaal gebruiken en mijn handen ook niet wnat heb er een vergroeing aan weet je wat hij daarop zei kun je je daar niet aan laten opereren dat het weer beter word? sorry hoor maar weet niet wat die man van reuma af weet. en daarbij heb het niet zo op opereren na wat er vorige jaar allemaal fout gegaan is met mijn rug. als de arts zegt dat het moet dan moet het maaar, maar anders now way. En hij vond het ook een beetje raar dat ik thuiszorg kreeg zei hij. wnat als ik naar een dag activiteiten centrum ging drie keer in de week dan kon ik ook een kerr skippen en dan poetsen, maar volgens mij weet hij niet dat je daarna 2 dagen bij moet komen en niks kunt.
Nu wachten wat ze gaan zeggen.
sry voor mijn gezeik maar heb het effe gehad met zulke mensen.
bedankt alvast voor het lezen.
groetjes chantal