peesontsteking vinger

  • miranda1963

    Hoi Roosje,

    Ik begrijp dat je bang bent voor artsen, maar is het een idee om in het weekend naar een weekendarts te gaan. Misschien dat die je wel serieus neemt en je doorstuurt.

    Ik vind het niet normaal zoals je huisarts reageert. Ik zou hier een klacht over indienen. Kun je geen andere huisarts nemen, want deze heeft duidelijk geen begrip en hier kom je niet verder mee. Als het mijn huisarts was, was ik er allang weg. Hij behandelt jou respectloos!

    Succes.

    Groetjes Mir@nd@

  • Joke (moderator)

    Hoi Roosje,

    Ik ben het helemaal eens met de dames hierboven.

    Ga in het weekend of 's avonds naar een andere arts of

    eerste hulp want het kan volgens mij helemaal geen kwaad

    als er eens een andere arts naar kijkt.

    Want die arts van jou zou ik is ff lekker ……….en vraag alles

    lekker op zoek een andere huisarts deze mag zich wat mij

    betreft echt geen arts noemen.

    STERKTE

    gr Joke (moderator)

  • chantal

    Ook ik ben het met de andere eens dat het beste is dat je een andere arts zoekt maar ook dat je in het weekend eens of savonds een keer naar de huisartsnepost moet gaan.

    maar herken het wel wat je zegt over de huisarts mijn arts is ook een beetje zo. het is vaak bij hem stress, moet van hem maar met mijn psychiater er over praten, heb geen reuma volgens hem enz. dus herken het wel een beetje. Maar eigenlijk mag zo'n arts zich geen arts noemen hij moet elke patient behandelen als zijnde niet psychisch ziek.

    ik heb vaak pees ontstekingen door artritis psoriatica. maar als ik jou was zou ik erecht snel door een andere arts naar laten kijken vooral omdat je steeds meer last krijgt van andere plekken in je lichaam.

    heel veel succes