peesontsteking vinger

  • roosje

    hoi ik heb een vraag ik al meer dan drie maanden peesontsteking in mijn linker middelvinger

    ben al paar keer naar huisarts geweest .

    ik kreeg als antwoord dat ik er midigal op moest doen.

    ik heb zo een pijn dat er spalk om gedaan hebben de vinger is dik bij de middelste knokkel.

    ik kan hem ook niet meer buigen er zit een spalkje om heen.

    maar ik heb echt zo een pijn.

    naar de huisarts durf ik niet meer terug want ik vind dat vervelend en ik voel me niet serieus genomen.

    ik moet er bij zeggen dat linker pols ook pijnelijk is ik kan met links niets meer vast houden.

    ook geen vork meer .

    ik zit door een andere ziekte al in een rolstoel.

    gaat die peestontsteking nog weg en wat is jullie advies ik ben wel bang van naalden.

    groetjes roosje plak

  • Jopie1982

    Hoi Roosje, helaas kun je eigenlijk niets anders doen dan terug naar je huisarts.

    Het zou best wat kunnen zijn, maar dan zullen ze eerst onderzoek moeten doen. Bloedonderzoek, foto's evt. MRI enz. en dan pas kun je wat zeggen. Verder denk ik echt wel dat je er vanaf kunt komen, maar je moet het zeker ook de tijd en de rust gunnen die het nodig heeft (niet helemaal stil houden dat is ook niet goed).

    Dat je bang bent voor naalden is heel vervelend, maar je kunt dat wel aangeven als je bloed moet gaan prikken, dan kunnen ze er rekening mee houden.

    Ik kan je eigenlijk het enige advies geven en dat is toch terug gaan naar je huisarts.

    Aangezien je al in een rolstoel zit heb je denk ik al genoeg artsen en doktoren enz. meegemaakt en weet je hoe ze kunnen reageren. Op een gegeven moment moeten ze je wel serieus nemen.

    Sterkte.

  • christine

    Hoi Roosje,

    Terug naar de huisarts denk ik ook. Maakt niet uit wat hij vindt, en trouwens een goede huisarts snapt het als je je zorgen maakt. Effe doorpakken joh!

    groeten

  • Pepe

    Een huisarts die na drie maanden nog Midalgan adviseert, moet iets anders gaan doen…

  • angelique1

    hoi roosje

    jammer genoeg weet ik hoe pijn het doet ik heb ze van me nek tot me tenen niet allemaal tegelijk hoor:)

    maar ik adviseer ook terug gaan naar je huisarts

    ik heb namelijk door de peesonstekingen je pezen worden daar erg zwak van mijn strekpees van me duim gescheurt door een stekker uit het stopcontact te trekken vandaar teruggaan

    heel veel sterkte verders aan de pijn is eigenlijk niet veel te doen:(

    gr angelique

  • roosje

    ik ben terug naar huisarts geweest.

    hij dat ik die peesontsteking tussen mijn oren had zitten en ik moest maar hulp zoeken op de paaz afdeling zoeken.

    ik heb al een andere ziekte waardoor ik in de rolstoel ben gekomen.

    ik heb een dikke vinger het middelste kootje is dik elke aanraking doet vreselijk zeer en de vinger ziet blauw rood.

    inmiddels heb ik ook de zelfde pijnklachten in mijn heupen.

    ik heb hier ook niets meer van gezegd .

    ik had al een grote angst voor artsen dat is nou nog erger geworden ik ga ech niet meer terug ik slik paracetamol en nog ubrafen tegen de pijn en ik lig in kantelstand in mijn rolstoel om zo wat rust te krijgen.

    vlees kan ik niet meer snijden en ik kan ook niet schrijven door de pijn

    er zitten drie vingers in de tape .

    maar ik wil graag weten hoe gaat het veder met de ontstekingen in de vedere toekomst.

    roosje plak

  • Pepe

    Sorry, maar wát een klootzak..!

    Zoek snel een andere dokter, en laat hem de overschrijving regelen.

    Dit is niet normaal.

  • roosje

    heb ik geprobeerd niet gelukt een keer haast wel .

    maar naar dat hij concact had op genomen met de nieuwe arts was ik daar niet meer welkom .

    ik slik nou pijnstillers maar bij artsen kom ik niet meer

    ik ben helemaal afhankelijk van miijn laptop schrijven met pen kan ik niet meer.

    gelukkig vind ik unno een gaaf kaartspel op internet.

    alleen werk ik met dongel dat is voor internet maar ik kan nou niet op zylom komen krijg kan steeds een moment geduld maar spel start dan niet ik werk met windows zeven .

    ik wil nog wel een tweede laptop gaan kopen met vast internet.

    groetjes roosje

  • Jopie1982

    Nou ik weet het niet hoor maar dat klinkt niet helemaal normaal.

    Dan zou ik gewoon een keer in het weekend opbellen dat de pijn niet meer te houden

    is en dan kom je bij een andere arts terecht.

    Dit is echt apart….

  • angelique1

    hoi roosje

    dat verhaal van die arts daar kan ik echt zo boos over worden he bah bah

    wat er al werd gezegt ga is in het weekend

    en nog een ding iedereen heeft recht op een second opinion kan jou ziekenfonds je daar niet mee helpen?

    gr angelique

    p.s de peesonstekingen bij mij zijn van de r.a