Hoi Pepe
Dat is jammer om te horen, wat een triestheid zeg!
En wat doe jij hier dan aan, ik weet het echt niet meer.
Ik vraag me ook af hoe die arts erbij komt, ik weet wel dat me huisarts hier in is
begonnen.
Ik had vorig jaar dat mijn been niet meer onder controle had. Ik heb aan de huisarts gevraagd kan ik niet door gestuurd worden naar een neuroloog.
Ik ben daar onder behandeling geweest en heb een beschadiging aan het been, links en rechts. Alleen die is oud, dus kan ik geen last meer van hebben. Wordt door gestuurd naar een revalidatie arts, die zegt ach je verzint ziektes????
Mijn huisarts had in de verwijs brief geschreven “voor gerust stelling van mevrouw even een onderzoek”
Dus ik spreek mijn huisarts daar over aan, zegt die ja maar ze kijken echt niet wat ik schrijf, hun kijken echt wel zelf en trekken conclusies.
En het mooie van alles is dat ik deze huisarts heb gekregen omdat ik hier heen ben verhuisd, na een dorp. Uit de stad waar ik vandaan kom, die huisarts wist als ik kwam, wat ik niet veel deed, dat er dan echt iets is. Die kon me al mijn leven lang. En het mooie van alles is dat ik niet naar een andere huisarts kan, in dit dorp.