Goedemiddag , nou de titel zegt het al ik ben zo bang om Humira te gaan gebruiken , afgelopen week bij de reumatoloog geweest en mijn bezinking was 71 en het lukt maar niet om de ontstekingen minder te krijgen.
Ik gebruik nu MTX maar maar 15 ml meer kan niet ik ben er zo ziek van mijn haar valt met bosjes uit en ik krijg een allergie reactie van de prik.
Salazaparine heb ik al gebruikt dat werkte ook niet , een injectie prednison doet ook niks.
Ik moest eigenlijk al sinds oktober over maar ik durfde niet nu heb ik toch teveel pijn dus toch afgesproken om over te gaan op Humira.
Maar goed na de verhalen hier gelezen te hebben (bijsluiters lees ik nooit dat doet mijn man) zie ik alleen maar beren op de weg.
Kanker komt heel veel voor in de familie , mijn moeder heeft al een openhartoperatie achter de rug ik voel iedere keer mijn hart op hol slaan en zo kan ik nog wel even door gaan.
Ik heb niet echt een vraag wilde het gewoon even kwijt , ik zou toch juist heel blij moeten zijn dat ik dit dure medicijn mag gaan gebruiken ?
Maar waarom gaat mijn hart nu dan zo tekeer , nu ze net gebelt hebben over de levering van de spuiten ?
Groetjes.