Doe de Wtcg-test!

• gb hesseling - van weene

ik heb reuma en vanaf 2002 heb ik thuiszorg.

groetjes gb h-v.w

• Joke (moderator)

Ik heb toevallig begin van de week bericht gehad.

dat ik eind december dit jaar 500 euro gestort krijg

Ze zijn van harte welkom

Liefs Joke (moderator)

• tecko

Whoepie. Heb net (nou ja vanmiddag) bericht gehad dat ik het maximale bedrag krijg. Het leukste is nog dat mijn man dus ook krijgt voor hem iets mnder maar we zijn er blij mee.

• jcj.kaptein

waarom krijg ik 150 euro terug en geen 350 euro

• Joke (moderator)

Als je boven de 65 jaar bent is het maximale bedrag 350 euro

Maar niet iedereen krijgt dat.

Het ligt eraan wat je gebruikt aan medicatie , fysio , hulpmiddelen

ect , ect en zo wordt de hoogte bepaald van wat je terug krijgt.

gr Joke (moderator)

• Bianca

Hoi,

Ik had nog nooit gehoord van deze regeling en kreeg van de week ook een brief waarin stond dat ik eind dec. dit jaar een bedrag van € 300,00 gestort krijg.

Het is nog toffer als als je nergens wat van af weet :-)

Groetjes Bianca.

• Dries

Even voor de duidelijkheid het nummer voor de WTCG is 0800-0300 en bereikbaar tussen 8.00-18.00 van maandag t/m vrijdag.

• miranda1963

Mijn man kreeg vandaag bericht dat hij 300 krijgt in december, terwijl hij gezond is en ik reumapatient en afgekeurd voor 80-100%. Iemand een idee hoe dit kan? Zelf heb ik nog steeds geen bericht gehad en wel de test gedaan. Hieruit kwam dat ik 500 euro terug krijg.

Mijn man heeft wel in 2008 en 2009 meerdere operaties gehad aan zijn schouder waardoor hij een tijd niet heeft kunnen werken en bij elkaar wel anderhalf jaar fysio heeft gehad en de nodige medicatie. Zou het kunnen zijn dat hij hierdoor dit krijgt en dat ik nog bericht krijg?

Ik vind het wel vreemd. Of kan ik hier beter een telefoontje aan wagen hoe het precies in elkaar steekt?

Groetjes Mir@nd@

• miranda1963

Ik heb nog even de test voor mijn man gedaan en tot mijn verrassing kwam hier uit dat hij door een jaar lang fysio voor zijn frozen shoulder dus ook in aanmerking komt voor deze vergoeding. Leuke meevaller!

Groetjes Mir@nd@

• a.renard

wil de test doen maar kan het niet vinden