Kassa over de zalf Artrosilium

  • Claire

    Ik ben zelf een groot voorstander van alternatieve middelen bij lichamelijke klachten. Natuurlijk is en blijft waakzaamheid hierbij geboden. Kijk bijvoorbeeld eens naar wat Kassa te melden heeft over de zalf Artrosilium. Tekst en filmpje zijn te zien op: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4551321

    Claire

  • Paul (beheerder)

    Hoi Claire,

    Bedankt dat je ons attent maakt op deze uitzending.

    Mooi dat zo'n bedrijf, dat misbruik maakt van de wanhoop

    van mensen met pijn, zo op TV in de kijker wordt gezet.

    En nog mooier natuurlijk dat ze zich daardoor zo in het nauw

    gedreven voelen, dat ze hun activiteiten per direct stoppen.

    Hier mag ik graag naar kijken…

    Paul (beheerder)

  • r.Beumer

    hallo, mijn naam is Rob. ik heb al jaren last in mijn schouder. loop bij kraker en dat helpt niet. ja tijdelijk.

    Nu kreeg ik ook een tube van die gel en het is belachelijk. ik smeerde het op mijn schouder. liep naar de keuken om koffie tehalen en voor ik terug bij m`n bed was had ik gen pijn meer.

    Alleen was het maar voor korte duur dat is jammer, maar het werkte wel.

    Niets besteld 2 keer ook een brief ontvangen;,, wat raar ik hoor niets meer van u`` verder niets.

    Nu heb ik een magneet band van magnabloc die werkt wel.

  • Immerzeel

    Hallo Kassa,

    Mijn ouders hebben voor 275 euro aan Artrosilium binnen gekregen, ze hebben nog niet betaald en gek genoeg is er ook niets meer te vinden over een adres of een bank/giro nummer.

    Wij kwamen er achter toen we op internet naar het bedrijf zochten om te betalen en zien nu dat het bedrijf eigenlijk een oplichtersbende is.

    Wat kunnen we het beste doen ? nogmaals we hebben wel de tubes maar nog niet betaald.

    Met vriendelijke groet,

    Rene

  • Houtkooper

    Het zalf artrosilium werkt wel voor mijn man. Is er nog iemand die nog het zalf hebben en niets er mee doet. Dan willen wij het graag overnemen.

  • Kees

    Er zijn nogal wat smeerseltjes op de markt. Algesal en Tamtum zijn wel mee de bekendste van de reclame op TV. Het gaat er m.i. wel om wat er alzo in die smeerseltjes is verwerkt. Als er b.v. veel prednison in zit doet het zeker wel wat ( al was het maar dat je huid er lekker dun van wordt waardoor je van die indrukwekkende blauwe plekken krijgt ) . Op dergelijke bijwerking zitten we ook niet te wachten. Bij polyartritis wordt smeren met een zalfje wel een heel gedoe.

    Dan werken pillen, injecties of een infuus veel beter toch?

  • Claire

    Ieder bekijkt het uiteraard vanuit de eigen situatie, Kees.

    Bij polyartrose wordt smeren inderdaad erg lastig. Als het daarentegen om een beperkt gebied gaat, vind ik het niet zo vreemd dat iemand op zoek gaat naar een zalf of crème die de pijn misschien wat kan verlichten. Als je in zo’n geval een mild product vindt dat je uitwendig kunt gebruiken, geef ik daar de voorkeur aan boven bijvoorbeeld pillen.

    Daar komt bij dat mensen verschillende keuzes maken, ook al zijn hun situaties vergelijkbaar.

    Ik ben het helemaal met je eens dat het belangrijk is om te weten wat er in een crème zit. Wat ingrediënten betreft is het bij mij al gauw niet goed.

    Zelf gebruik ik trouwens geen kant-en-klare producten uit de winkel. Zalven die de huid laten gloeien werken bij mij niet. Ik vermoed dat ze ook niet bedoeld zijn voor gebruik bij artrose.

  • Claire

    Even een mogelijk misverstand voorkomen: ik wil hierbij vermelden dat ik met “een mild product” niet op Artrosilium doel. Ik bedoel dit meer in het algemeen. (:P)

  • Wil ten Ham

    Hallo. Ik heb nog een voorraad ongebruikte tubes die mijn moeder gekocht had. Indien u wilt kunt u deze zeker overnemen. Zelf ken ik het produkt niet maar ik heb mijn moeder er diverse keren over horen spreken naar mensen die reumatische klachten en dat het haar hielp. Wil ten Ham

  • rika adam

    hallo , heeft iemand voor mij een paar tube`s astrosilium