Kassa over de zalf Artrosilium

  • van den bergh mieke

    mijn moeder gebruikt de zalf al jaren en dagelijks en het helpt haar

    Alles is heel individueel en iedereen dient het zelf te proberen en daarna vast te stellen of het helpt of niet

    ik zocht naar het filmpje, en het bestaat niet meer, wat zei men erin, Claire?

  • IK.B. Idzerda

    Hallo

    Ik kan mij er niet bij dat Artro Silium zo slecht voor de mens is als er zoveel zijn waaronder ikzelf die hier zoveel baat bij hebben.

    Volgens mij is het onderzoek/klachten over dit middel niet op waarhgeid berust.

    Ik gebruik het graag en heb er veel plezier van.

    In veel preogramma's hebben jullie wel gelijk die ik zie maar deze kan ik niet in meegaan.

    Met vriendelijke groeten K.B.Idzerda

  • Mary Lueks

    Heeft iemand nog ongebruikte tubes over? Graag zou ik Artrosilium willen blijven gebruiken, ik ben namelijk bijna door mijn voorraad heen. Ik heb erg veel baat bij dit middel, jammer dat het niet gewoon te koop is in de winkel tegen een schappelijke prijs.

  • gert snel

    nogmaals even over artrosilium ik moet een nieuwe knie en heb overal artrose maar artrosilium werkt echt,ik heb ook weke delen reuma en de reumatoloog kon het niet vinden daardoor heb ik een operatie gehad door die troep aan mijn hartdus je kent het wel allerlei medicijnen voor mijn hart maar de artrose is nog niet weg maar pijnloos leven is genoeg voor mij met artrossillium het is voor mij geen kwakzalverij vr.gr.gert

  • Paul (moderator)

    Een placebo (Latijn en het betekent: ‘ik zal behagen’) is een als geneesmiddel

    voorgeschreven of aangeprezen middel dat geen werkzame bestanddelen bevat.

    Het woord placebo wordt ook gebruikt als kort voor het placebo-effect. Een placebo

    slaat in die betekenis op een positief psychisch effect dat optreedt door vertrouwen

    in de heilzame werking van een behandeling. Het placebo zelf geneest echter niets

    en het effect ervan is kortstondig.

    bron: Wikipedia

    Paul (a.i. moderator)

  • Geertje

    Hallo.

    Voor de liefhebber

    Ik heb nog 2 tubes.

    Wie wil deze ?

    Sms mij op 06 22 49 97 84

  • Geertje

    Wie wil er 2 tubes ARTROSILIUM

    Sms mij op nr 06 22 49 97 84

    Geertje

  • van de beek

    is dit middel goed voor artrose en voor fibriomialgie

  • Louise

    Hallo Allemaal , Waarom zoveel ophef als er vele mensen baat hebben bij Artro Silium . Ikzelf heb artrose in de handen , knieën en ellebogen maar de zalf werkt uitstekend !!!!!

  • Martins

    hoe lang is het zalf ongeopend houdbaar heb de ze in 2011 ontvangen,

    hoop hier antwoord te ontvangen.

    b.v.d. J Martins.