Vorige week ben ik voor de eerste keer naar de reumatoloog geweest nadat ik al lange tijd met klachten loop.
In kort heb ik al lange tijd (jaren) last van zeer lage weerstand en van niet verdwijnende vermoeidheid. Sinds februari 08 zijn daar (na een lange wandeling) opeens liesklachten bij gekomen die niet meer verminderen. Hiervoor heb ik ondertussen drie verschillende fysiotherapeuten gehad en zit nu bij een sportfysiotherapeut die zegt dat het tijd nodig heeft…
Echter sinds ik sinds juni volledig thuis zit zijn er ook de volgende klachten bij gekomen: heup, rug, nek, schouders, knie, elleboog en teen. Ik heb geen last van rode of gezwolle gewrichten maar kan geen enkele (extra) belasting verdagen. Het dragen van een handtas is al te veel last op mijn schouders…
Maar om een lang verhaal kort te maken: de reumatoloog denkt dat het een vorm van fibromyagolgie (..???) is. Alleen ik blijf met het volgende zitten:
1. De lies klachten kan ze niet verklaren…
2. Sinds in juni de klachten zijn verergerd heb ik extreem knakende gewrichten. Dit begon met mijn heup, maar nu knakt bijna alles bij de minste beweging. Echter de reumatoloog maakt hier niks van. MAAR dit is toch niet normaal…???
Herkent iemand dit of heeft iemand hier evaring mee. Ik hoor het graag want ik voel me erg verdwaald in het medische circuit!!!