Na jaren getest te hebben met humira en remicade had ik nog altijd gewrichtspijnen,
Ga in december beginnen met Enbrel,zal zien wat dat gaat oplossen.
hou u allen op de hoogte
groeten,
He hoi,
Ik spuit nu ongeveer 3 jaar enbrel en voel me er super bij. Mijn bloedwaarden zijn eindelijk richting normaal, ik had altijd een groot ijzertekort en de ontstekingswaarden kwamen niet beneden de 40/50. Sinds ik enbrel gebruik voel ik me beter en heb minder pijn, daarnaast ben ik ook minder stijf. Uiteraard is het geen wondermiddel en heb ik nog steeds mijn slechtere dagen, maar dat zijn wel dagen dat ik nog wel gewoon kan werken…
Dat branderige gevoel waar jullie het over hebben, heb ik ook last van gehad… Ik ontlucht nu de spuit, ik weet dat het niet mag, maar het werkt voor mij wel.Gewoon voorzichtig het lucht uit de injectijnaald spuiten voordat je gaat injecteren… Ik heb dan weinig tot geen last van die harde rode plekken en mijn been.
Groetjesm
Harma
Hallo ,
Mijn schoonmoeder heeft al meer dan 15 jaar reuma-artritis .Na het laatste onder zoek hebben de artsen op gemerkt dat haar lever terug aan de betere hand is ,waardoor ze met Enbrel gaan beginnen spuiten .Ze was voorheen de vragende partij
om Enbrel te proberen .Nu na een 5 tal inspuitingen heeft ze weinig of geen resultaat .
Ze heeft echt “ALLES ”geprobeerd .
Nu vroeg ik haar eens marihuana te proberen tegen de pijn .
Ze is nu 74 jaar oud ,voor deze mensen is zoiets niet van zelf sprekend .
Maar een cocktail van pijnstillers nemen vind ik “NOG “ slechter .
Heeft iemand hier ervaring mee in welke vorm dan ook ???
Grtz,Maxcorso
Hoi,
ik gebruik wel marihuana tegen de pijn en om wat te ontspannen, daarnaast is het eetlustverhogend,,, Het helpt natuurlijk niet tegen de reuma en of de slijtage. Ik kan me voorstellen dat je oma wat huiverig is… Rookt ze dan zal het wel wat makkelijker gaan. Wat wil je precies weten. Als je hier op wiet zoekt vind je wel posts (van mij)
Groetjes Marieke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?