Hallo Hanneke,
Ook ik zou graag de gegevens willen hebben van deze genezeres.
Alle behandelingen bij de oogarts hebben niets geholpen.
Ik ben nu onder behandeling bij een homeopaat, maar zonder resultaat.
Alvast Bedankt mvg, Carla
ook ik loop al meer dan een jaar met traanende ogen en een loopneus gek word je er van, traanbuis door gespoeld traanpuntje ingeknipt niets helpt, verschillende oogdruppels gebruikt helpt ook niets, kan geen cream of make up gebruiken dan worden mijn ogen rood, hopeloos wordt je er van, en ze branden ook nog s avonds. kno geweest kon niets vinden misschien komt omdat ik weke delen reuma heb, las dat veel last van de ogen hadden.
Hallo,
Mijn vader heeft al jaren last van tranende ogen.
Onderzoeken gehad bij artsen, o.a KNO-arts, maar niets helpt.
Ik begreep van Hanneke dat een paranormaal genezer de oplossing heeft.
Heeft iemand anders hier ook baat bij gehad??
Zo ja, kan iemand mij een adres geven van een paranormaal genezer.
He liefst rondom Amsterdam.
Alvast bedankt,
Ton
hallo Henry je mailtje gelezen ; ik ben ook door dokter Kloos aan afhangend onder ooglid omdat de tranen over mijn wangen liepen dat heeft niet geholpen. Alsmaar tranende ogen rechteroog het ergste .Daarna heeft de Belgiese dokteres SCHNEIDER in de ooghoek bot weggehaald en traanbuisje geplaats operatie perfekt gedaan .Na 3 maanden slangetje eruit 1 maand druppelen terug op controlle Ik zach heel wazig en pijn achter mijn rechter oog .Mijn oogdruk werd gemeten en toen was er paniek .Ik had een oogdruk van 60 dat is 30 tehoog Ik kreeg van de dokter 1of 2 pilletjes en moest een uur wachten .toen ze mij naar binnen riep werd de oogdruk opniew gemeten en die was dertig gedaald.Als ik de eerste meting een streepje hoger had gehad dan was ik blind geweest maar ben toch met mijn auto van maastricht naar Echt kunnen rijden.Maar van die tranende ogen ben ik nog niet af.Het word steeds erger druppels en zalf helpt ook niet .Heb een leesbril en ook een om naar de tv te kijken .Als mijn ogen eens niet tranen zie ik alles loepzuiver maar niet voor lang dan begint het weer Ben met alles 17 keer naar ziekenhuis in maastricht geweest nog alles hetzelfde mei dit jaar ook rechter oog nieuwe lens gekregen .Nog altijd tranende ogen en de wintermoet nog beginnen .wie kan mij helpen? groetjes Jan.
Dit kan er ook nog wel bij…
Al heel lang last van slecht zicht, tranen, onstoken traanbuis gehad; een nieuwe bril (al drie maal de laatste jaren) hielp niets. (ondanks alle beloftes)
De ogen waren elke keer ‘goed’, de lens van de bril paste perfect bij het oog; oogboldruk oke, mooie vaatjes etc.
Maar het werd steeds slechter, vooral als ik veel pijn heb. (die link kan ik nog niet leggen)
Bij de oogarts geweest in het ziekenhuis, een tijdje terug, maar die test was nog slechter dan bij de opticien (door de assistente)
Ik stelde ‘te hoge eisen, omdat ik mij kon herinneren hoe goed ik vroeger zag…’ Ik dacht toen al: ‘Wat een kolder!’
Onlangs naar een privé-kliniek geweest voor een second-opinion en wie schets mijn verbazing? (na een zeer uitgebreid onderzoek en perfecte klantvriendelijke behandeling) De oogarts (die eerst in het bewuste ziekenhuis gewerkt heeft, maar na onenigheid over het beleid vertrokken was) zag ik een halve seconde dat ik staar heb aan mijn rechteroog!
''Dat ze dat niet meteen gezien hebben' zei hij.
Ik kan me er meteen aan laten helpen, maar het is beter om zo lang mogelijk te wachten, omdat ik dan zeker een leesbril nodig heb en nu op bepaalde afstanden nog haarscherp kan zien. Bovendien is een kunstlens niet perfect op alle afstanden. De techniek staat niet stil, dus worden die lenzen ook steeds beter.
Ze gaan nu al een leven lang mee, maar elke keer opereren is niet aan te bevelen.
Voor de belangstellenden: De naam van de kliniek doet denken aan een zonnestraaltje. (even Googelen) Echt een aanrader!
Beste Hellen,
DokterDokter.nl is een website met gekwalificeerde informatie van artsen over de gezondheid.
Wij willen bezoekers zo goed mogelijk informeren en helpen bij gezondheidsproblemen of onzekerheden.
Wij hebben nu ook een speciale pagina voor ogen en zien.
Hierbij de link voor tranende ogen, wellicht haal je er handige tips vandaan.
http://www.dokterdokter.nl/medisch/folder/view/id/1757/tranende-ogen
Sterkte!
Groetjes,
De redactie van dokterdokter.nl
Beste allemaal,
Voor onafhankelijk advies ga je naar: http://www.oogheelkunde.org/uploads/BE/sA/BEsAA2RP1g-z46J88gk_Ww/Droge-ogen-upgrade-2007-.2.doc.pdf
Dit is een folder van het oogheelkundig gezelschap en onafhankelijk!
Neem droge ogen serieus en ga op tijd naar de oogarts (hier heb je geen verwijsbrief van de huisarts voor nodig!) Droge ogen kunnen nl schade verooraken aan het hoornvlies en dit kun je niet herstellen. Oogdruppels moet je niet te lang bewaren en zeer netjes / schoon mee omgaan.
Mensen met sjogren zouden zo wie zo bij klachten van tranen en of droge ogen (gaan vaak hand in hand) naar de oogarts moeten. Een goede reumatoloog wijst u hier ook op.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?