Goede commercial , moest er van huilen het klopt als een bus idd erg confronterend maar wel de waarheid :-(
leintje schreef:
>
>Als ze nou laten zien dat hij het
> inderdaat niet meer kan, maar hij doet het wel maar het mag
> als waren van haar niet meer, zo komt het op mij over.
Dat valt mij ook op ja. Deze man doet dingen en krijgt daar vervolgens een ‘verbod’ op, alsof het een leefregel is ipv een beperking alsin iets fysiek niet kunnen.
Echt een filmpje uit de zestigerjaren van de vorige eeuw. Zoals die dame speelde voor mij zeer herkenbaar vanuit de toenmalige zieken en verpleeghuiszorg.
Voor de meesten van ons gelukkig sterk overdreven met oog wat je wel kon en volgens dat filmpje dan niet meer kan. Dat je inlevert bij reuma is juist maar de mate van inleveren verschilt sterk van mens tot mens. Wel zonde he van die mooie gitaar.
Helemaal mee eens. Toen mijn man gisteren de commercial voor het eerst zag, was zijn reactie ook: Goh, dus jullie mogen niets meer???…. Ik vind dat er idd neergezet wordt dat wij niets meer mogen, maar ik kan gelukkig nog heel erg veel. Ik moet alleen alles met mate doen (wat niet mee valt).
Goed idee Heleen van die enquete!
Dat is volgens mij ook inderdaad de bedoeling van het spotje. Echter, waar het om gaat is hoe het spotje overkomt bij NIET-REUMA mensen. Wij allen die in welke vorm dan ook reuma hebben, hebben niet het spotje nodig om te weten wat er allemaal in het leven is weg gevallen sinds de reuma de kop op stak. Wij zijn niet de doelgroep.
Groet,
Famke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?