hoe leer ik snel omgaan met spierreuma of RSI

• Van de Velden J F.

Ik ben elf jaar geleden aan maag kanker geopareed en daar mee zyn 29 limfkieren verwijdert ik heb al jaren reuma waar van nu spier reuma ik slik nu alleen pretnieson 15m g per dag.ik wil graag met iemand in contact komen die het zelfde heeft ik ben 73 jaar oud en leef vrij gezond.groetjes johan.

• Marieke (Beheerder)

Johan,

Welkom op dit prikbord.

Je reageert op een bericht uit 2003 dus het is maar de vraag of de personen van toen hier nog meelezen. Misschien dat iemand anders reageert die ook spierreuma heeft. Wil je je verhaal gewoon eens delen en herkenning zoeken of heb je misschien vragen? iedereen hier is altijd bereid te luisteren en indien mogelijk verder te helpen met informatie.

Groetjes Marieke (beheerder)

• nel lambillion

Hallo , ik heb al reuma artrites, maar nu doen mijn spieren,van benen

armen rug nek enz, ja alle spieren zo zeer, dat ik sávonds nauwelijks

meer kan lopen en zitten, de gewrichten zijn het niet, want ik spuit enbrel

en daarmee worden die goed onder kontrolle gehouden, maar die

spieren, ik zeg daarom veel aktiviteiten af, maar ja daar wordt je

natuurlijk ook niet vrolijk van, ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan.

Juist meer bewegen, toch overal naar toegaan, hoe gaan jullie

daar mee om? wat moet ik? ben ook zeer emotioneel, bale, bale.

Ik heb zo'n karakter van…kom op meid gaan…….gewoon je ene been voor die andere

zetten en lopen……..

• linda

hallo hier ff een berichtje ook ik heb veel last van de spierreuma en weet me soms geen raad alles doet zeer heb dagen dan moet ik in bed blijven maar heb ook goede dagen en als ik dan weer te veel doet dan heb ik weer de rekening is echt wel je moet gewoon kijken hoe lang kan ik per dag werken hier maar drie uur dan is het op s.avonds moet mij iemand helpen de trap op anders kom ik nog niet meer boven krijg dan mijn voeten niet meer opgetild tevens hou ik heel veel vocht vast in mijn benen heb voor overdag de farrowrap war ik me goed mee help maar de vocht blijft toch