Ik ben nieuw hier op het forum en wil jullie wat vragen. Een paar maanden geleden kreeg ik last van mijn knieen bij bukken en weer omhoog komen. Moet echt moed verzamelen om omhoog te komen. ook de trap af was een ramp. Lijk wel een oude vrouw terwijl ik pas 47 ben. heb daar verder geen aandacht aan besteed totdat ook mijn vinger stijf begonnen te worden en ik mijn trouwring niet meer om kreeg. Nadat ook mijn enkel begon op te spelen en dik, rood en warm werd toch maar ha gebeld. De ha denkt aan reuma en schreef ontstekkingsremmers voor. De zwelling ging ermee weg maar de rest van de klachten niet. Ook bloed laten prikken. Reumawaardes niet verhoogd maar wel ontstekingswaardes. Nu dus toch door verwezen naar reumatoloog waar ik vrijdag te recht kan. Ik twijfel erg of ik dat wel heb. Als ik de verhalen hier lees valt het bij mij nogal mee. Het zeurt de hele dag maar is goed te doen. Nu is mijn vraag hoe begon de reuma bij jullie en wat waren jullie eerste klachten? alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes Lynette