Als ICT-er heb ik decennia lang mijn armen zwaar belast met muis en toetsenbord.

Zo'n tien jaar geleden begon ik steeds meer pijn te krijgen in mijn rechter pols en duim, dus toen heb ik de muis in de linkerhand genomen.

Maar na een paar jaar ging m'n linkerpols net zo pijnlijk worden.

Door een toevallige ontdekking heb ik echter m'n beide polsen weer helemaal pijnvrij gekregen.

Voor mijn moeder, die artrose aan haar knie heeft, had ik een jade warmtekussen gemaakt, en toen ik mijn hand erop legde om te testen merkte ik dat de zeurende pijn in m'n pols meteen verdween.

Ik heb toen een tijdlang dagelijks op beide polsen zo'n jade warmtekussen toegepast, een paar uur lang terwijl ik achter de pc aan het werk was.

Dit was voldoende om de pijn de helemaal weg te krijgen. Alleen wanneer ik weer m'n polsen overbelast heb komt de pijn weer terug, maar dan na een paar dagen behandelen heb ik ze weer pijnvrij.

Intussen heb ik voor enkele tientallen mensen in mijn omgeving ook zo'n jade warmtekussen gemaakt, en iedereen is onder indruk over de effectivititeit ervan.

Daarom heb ik nu een kleine voorraad geproduceerd, wie geïnteresseerd is kan mij een mail sturen.